[HK] Wij kopen de Action leeg! Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 19:59

Jammer wilde toch net wat uit gaan leggen over hoe en wat. Ti's toch een huiskamer ?!?!

Een afwijsbrief die via je mail krijgt betekent dat we je in een portefeuille komt bij dat filiaal. Afwijzing is meestal leeftijd als je wat zoekt voor een weekendbaantje.
Sommige regio's waar moeilijk mensen te vinden zijn nemen nog weleens wat ouderen aan.
Ook moeten wij helaas veel jonge mensen aannemen.

We kiezen niet de leukste uit maar 1 die bij ons past en ook de dagen beschikbaar zijn als wij iemand nodig hebben. Maar van een kwartier tot half uur gesprek is het echt moeilijk om echt te weten hoe iemand is en hoe die werkt. Daar kom je pas achter als je ze in de winkel hebt lopen.

We krijgen denk ik wel tig sollicitaties per dag binnen en je kunt niet iedereen uitnodigen voor een gesprek. (Ook al denken veel mensen dat het niet echt werk is, is het behoorlijk hard werken en ook komen er veel andere dingen bij kijken dan alleen maar vullen enz)

Bij ons werken er ook van alle leeftijden. Maar weet niet wie het vroeg waarom 15 jarigen niet mogen wel bij een supermarkt. Supermarkt heeft schijt aan de regels die voor 15 jarigen geldt.
Een 15 jarige is nogal beschermd door de wet waar zij zich iet aan houden en de Action wel
Zo mogen ze niet meer dan 12 uur werken per week ( vakantie wel meer maar ook maar zoveel per jaar), niet na 7 uur s'avonds en mogen geen kassa draaien.
Ook 16 en 17 jarigen moeten 12 uur rusttijd hebben tussen werk en school. Dus dit betekent moeten ze om 8 uur op school zijn mogen ze niet tot 9 uur werken.

Sommige winkels, vooral kleine kunnen misschien chaoswinkels zijn maar grote nette Actions zijn dat zeker niet. Werk zelf ook in een grote en zoals jullie al zeggen met winkelen, Het is smoordruk. Probeer dan maar met zoveel klanten de winkel elke dag netjes te houden.

Wij werken nu vanaf 7 uur s'morgens tot 8 uur s'avonds om de vracht en de winkel maar netjes te houden. We krijgen gemiddeld 40 containers per dag binnen incl zaterdag. Dat staat gelijk aan ongeveer 1000 tot 1200 dozen die elke dag verwerkt moeten worden. Geloof me de dagen vliegen voorbij.

Ben zelf assistent bedrijfsleidster en bevalt me prima, hebben een leuk team en een leuke winkel die nooit rustig is. Een bijbaantje..... :n nee dat is het niet voor mij .....en ik riep het hardst op mijn school ik ga nooit in een winkel of achter een kassa werken.

Weet dat we er niet meer over mochten hebben maar denk dat er veel antwoorden voor mensen in staan dus hoop dat het ook blijft staan.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:24

Jolien87 schreef:
@Davinia_: Ik heb het niet uit m'n hoofd gedaan hoor. Ik heb het nagetekend van het behang dat op de muur zit, tegenover de muur waar het doek komt te hangen. (Snap je het nog? haha.)

Dan nog vind ik het erg knap! En volgens mij heb je dan ook heel mooi behang? Heb je daar toevallig foto van? :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:57

tinkersjakie schreef:
Jammer wilde toch net wat uit gaan leggen over hoe en wat. Ti's toch een huiskamer ?!?!

nee, 't is hier geen huiskamer, maar huis, tuin en techniek :)
maar denk dat je uitleg wel heel duidelijk is :j

weet iemand of ze grote hondenkussens hebben?

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:43

Sonja_vR schreef:
tinkersjakie schreef:

Staat namelijk hk voor :') dus dacht gooi het daarop _O-

Hoe groot is groot. Hebben wel hondenkussen met van die balletjes erin. Voor 8,99 dacht ik. Standaard maat van 70x50 (gok ik even uit me hoofd maar zit niet ver daar vandaan)

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:47

Ik ben van plan om morgen te gaan en nog een paar uggs mee te nemen, die voor bij de paarden bevallen zo goed dat ik ook wel een net paar voor school wil :D
Ik wil ook nog even een zak snoep halen als bedankje..
En natuurlijk ff rondkijken O:) zijn er nog dingen die ik móét hebben? :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:21

Tadááá! Hierbij heb resultaat van project 'muursticker op schildersdoek':

De schets
Afbeelding

Een paarse achtergrond met zilveren bloemen
Afbeelding

Het eindresultaat
Afbeelding

Voor de nieuwsgierigen: het behang waar de bloemen op staan. Het is moeilijk om te zien, maar het zijn de zilveren bloemen die diagonaal naar linksboven lopen.
Afbeelding

scilla123

Re: [HK] Wij kopen de Action leeg! Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:30

ik als stille meelezer moest even reageren op het doek van jolien87...........errrrrug mooi geworden zeg :D

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:31

Wow erg mooi!!

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:33

Wauw jolien wat gááf!! Echt supermooi geworden!!

Om nog even terug te komen op mijn vorige post, heb net even bij 100nieuwste gekeken en daar staan wel leuke uggs tussen zeg..!
Ga morgen wss ook meteen die impregneer spray dan maar halen, en misschien wat wol.. Moet ik nog meer hebben..? :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:37

Moet ook even reageren op de post van Jolien, echt heel erg mooi hoor :j

Iemand trouwens al ervaring met die decoratiefolie? Ik wil het graag in een buffetkast maken.
Is het echt kunststof of meer papierachtig aan de bovenzijde? en dus makkelijk afneembaar?

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:44

@Jolien, mooi!! Leuke letterbak ook (heb ik ook hihi :o)

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:45

@ jolien: Mooi geworden zeg!

Ik ben vandaag naar 2 actions geweest. :o omdat ze in de eerste geen donkere spijkerbroek in mijn maat hadden.
Heb gekocht:

een mixer
spijkerbroek (zit heel fijn maar breng em wel terug denk ik omdat er zoveel strepen opzitten.)
maak de smaak chips knoflooksmaak
nibit ringetjes chips
3 verschillende roerbaksausjes
3 pastas waar alleen water bijhoeft

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:45

tinkersjakie schreef:
Sonja_vR schreef:

Staat namelijk hk voor :') dus dacht gooi het daarop _O-

Hoe groot is groot. Hebben wel hondenkussen met van die balletjes erin. Voor 8,99 dacht ik. Standaard maat van 70x50 (gok ik even uit me hoofd maar zit niet ver daar vandaan)

lol, dat had ik niet eens gezien joh :+ :')
ik ga die kussens eens even bepotelen.... als ik het vermoeden heb dat dat ding langer dan vijf minuten heel blijft zal ik eens een poging wagen...
voor het geld is het een prima probeersel...alleen diie bolletjes overal...heb direct een beeld van sneeuwstorm in de huiskamer voor me

en met die vijf minuten heel blijven doel ik niet op de eventuele kwaliteit van het product, maar op de kwaliteiten van de hond wat betreft slopen :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:59

Bedankt voor de reacties. Ik ben er ook reuzetrots op, ik had niet gedacht dat hij zo goed "uit de verf" zou komen :D

@bo123: ik voel me zeer vereerd _/-\o_

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:16

En hier nog een stille meelezen die even wil reageren op het doek van Jolien, wat ontzettend gaaf geworden zeg! Even voor de beeldvorming, welke maat doek heb je? En de teksten, zijn dat stickers?

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 00:16

Wooooow! Prachtig Jolien! Echt heel mooi gedaan! :j

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 00:16

Is er hier een medewerker van de Action die ik even een berichtje mag sturen? Moet weten of jullie iets in het assortiment hebben, maar wil het niet open op Bokt zetten (Sinterklaascadeautjes).....

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 00:32

Wow Jolien! Supermooi!!
Ik zou bijna vragen of je er 1 voor mij wil maken hahah
Alleen een beetje te ver weg :p

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 07:35

Pb maar!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 08:45

Tinkersjakie werkt ook bij de action, die kun je ook pb-en :j

Jolien,wat ontzettend gaaf geworden zeg ! :j

Carmen, als je die uggs haalt,kun je gelijk van die wollen inlegzooltjes halen,nadat je de binnekant plat loopt zeg maar,die er daarna in doen,dan blijf je warme voeten houden :j Zo doe ik het ook, heb ze voor binnen als sloffen zeg maar,en dat werkt ideaal :j

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 09:18

Obelix: oh dankje voor de tip!
Dan neem ik die ook meteen mee :D
Kwam er gisteren achter dat ik mijn Uggs, die van Action van €10, wat hogere model, ook kan omslaan, en dan heb ik zo'n bontrandje d'r langs! :D

JuudKaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 09:21

de lage uggs van de action met knoopje, heb ik in het grijs. Vorig jaar in het bruin gekocht en vrijwel de hele winter mee doorgebract. Heerlijke dingen! :)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 09:34

carmenbrum schreef:
Obelix: oh dankje voor de tip!
Dan neem ik die ook meteen mee :D
Kwam er gisteren achter dat ik mijn Uggs, die van Action van €10, wat hogere model, ook kan omslaan, en dan heb ik zo'n bontrandje d'r langs! :D

ze hebben ook van die bootcufs

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 09:42

Wat zijn bootcufs dan?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 10:03

Wow Jolien, wat prachtig zeg!!!
Vind je behang ook erg mooi :)