Mijne sloeg een kwartier voor mijn AVB examen af toen ik wegrijden uit een parkeervak oefende, en ik hing al naar links dus toen rolde ik ook eraf, en ja hoor tijdens mijn examen moest ik die opdracht ook linksom doen.. maar gelukkig goed gekomen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ReJo schreef:Haha weetje wat me helemaal spannend lijkt. Als je dan via marktplaats ofzo bij iemand thuis gaat kijken en je mag een proefrondje rijden... Op een vreemde motor, de 1e x zonder instructeur erbij![]()
Dat lijkt me zo vreemd!
.
. Gelijk poezelig rechterhandje gekregen!

.
ze zwaaien vaak niet terug
Helaas voor de lesser heeft mijn motor ietsje meer pk's dan een lesmotor maar wel leuk natuurlijk
zijn toch andermans spullen en als het dan ook nog nieuw is. 
in stijl achterop de motor naar les en tijdens de les is hij achter ons aangereden. Leuk
wel weer wat slordigheden onderweg maar goed, op het moment dat het gebeurt denk ik wat dóm maar daar heb ik nu eenmaal les voor 
maar instructeur was tevreden en ik ook. Met fijn gevoel afgestapt, mooie opsteker weer.

Nog even de halve draaitjes links en rechts gedaan, ging prima. Nog even stapvoets rijden, na les 1/2 nooit meer gedaan 
Het rijden moet nog wat agressiever. Verrichtingen allemaal voldoende, maar moeten nog naar een goed voor het examen. Even een buffer inbouwen voor de zenuwen 

En ja ik heb ook staan lachen om je ogen 
Mijn eerste keer achtje... Spannend en keihard werken, maar ging wel oké en waren allemaal tevreden