Wij kopen de Action leeg! Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Marije__

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:06

Zo'n rokje hebben ze die niet bij de Hema?

zometeen kijken of er ook sleeve is voor mijn tablet! Heb er wel een bij de mediamarkt gekocht maar moet zaterdag weer naar groningen dus als het veel scheelt breng ik die weer terug :P

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:31

Ik ben gisteren weer naar de action geweest (woon ik een km vandaan :P ) en heb een afdekzijltje gekocht om schiktraining mee te gaan doen 8-) 8-) Ben alleen vergeten te kijken of ze van die vaantjes aan een touwtje hebben (die je nu overal ziet vanwege de voetbal :+ ). Toen ik vorige week met Isa wandelde schok ze ervan... lijkt me dus een goede oefening... wat een straf, moet ik morgen weer langs de action *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:37

Jolien, ik kan er heen lopen tegenwoordig. Dus niets dat me tegen houdt!

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:38

Die rokjes hebben ze hier ook bij de action :j Heb vandaag een oranje gekocht voor het EK, was maar 2.49 :)

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:46

Die rokjes hebben ze nu inderdaad ook hier! Maar toen ik die post plaatste, toen nog niet! Alleen maar hele lelijke! :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 15:09

maroescha schreef:
Jolien, ik kan er heen lopen tegenwoordig. Dus niets dat me tegen houdt!

Ja die luxe heb ik ook. Alleen vaak als ik er kom, doe ik direct boodschappen en dan ben ik wel met de fiets.
Maar dan nog laat ik me niet weerhouden van een bezoekje meer of minder :j

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 15:48

Geslaagd-vlaggetjes komen wel weer binnen denk ik. Vorig jaar waren ze er ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 15:53

Oh boodschappen doe ik hier tegen over bij de Coop, ook lopend :p

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 15:56

Ik ga soms naar de Coop, maar meestal fiets ik door naar de Appie.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 22:05

Brrr de/die Coop vind ik niks hoor, dure winkel en vind het assortiment ook niet fijn. Helaas zal de C1000 hier op de hoek uiteindelijk ook een Coop worden :( Gaan meestal naar de Appie of de C1000 en soms de Jumbo :)

Ontopic: Ik zag van de week weer waterverstuivers bij de Action, maar wij hebben ze al. Alleen daarna zag mijn zus de onze en wil ze er ook graag eentje. In Lemmer waren ze op, hoe het hier in Zwolle is weet ik niet, maar weet iemand of het OP=OP is of dat ze komende periode wel gewoon weer binnen blijven komen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 22:07

Bedoel je die hand sprays? in geel, rood, blauw? Die zag ik geloof ik nog liggen in de vechtstraat van de week.

Toen heb ik namelijk ook even inkopen gedaan.

2 kussentjes, een klein wokpannetje, een vergiet, van die schilmesjes, handcreme, sokken, nieuw rood fietslampje :)

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 22:08

Ziviaantje schreef:
Ik ben gisteren weer naar de action geweest (woon ik een km vandaan :P ) en heb een afdekzijltje gekocht om schiktraining mee te gaan doen 8-) 8-) Ben alleen vergeten te kijken of ze van die vaantjes aan een touwtje hebben (die je nu overal ziet vanwege de voetbal :+ ). Toen ik vorige week met Isa wandelde schok ze ervan... lijkt me dus een goede oefening... wat een straf, moet ik morgen weer langs de action *\o/*

Jij brengt mij op een goed idee! Wil deze vakantie ook nog een kleine schriktraining met mijn paard doen! :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 22:34

Tja, vooral nu met de "vlaggetjes en wimpel"-periode is er genoeg te halen voor schriktrainingen.
Gek dat ik nooit op dat idee ben gekomen, maar ik ga het onthouden voor in de toekomst.

Offtopic: Ik bied ook de voorkeur aan de Albert Heijn hoor, maar de Coop is vaak wel makkelijk als ik geen zin heb om "ver" te fietsen (lees: 750 meter verder hihi). Vind het personeel er niet altijd even prettig en niet alles is even fijn in het assortiment, maar er zijn ook genoeg dingen die wel prima zijn en niet al te duur. Althans, het huismerk (Markant).

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 22:44

Ik weet het niet zeker, maar vorig jaar (toen ik er nog werkte), waren die water verstuivers er de hele zomer door. en dat verwacht ik nu ook :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 23:17

Huiswerk vind ik tot nu toe inderdaad prima. En ja, zie het gewoon niet zitten om met een tas vol
Pakken drinken op de fiets te gaan, dus loop en liever naar de Coop :) en dan meteen fruit bij de boer op t hoekje halen... Heerlijk!

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 23:36

Hier een medewerker :D

Geslaagd vlaggetjes hebben we al een hele tijd. Hebben zelfs voor beter verkoop hem aan het plafond hangen.
Dus hij moet er wel zijn!

De waterverstuivers zijn ook nog gewoon bestelbaar!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 03:49

Handig zijn medewerker in het topic :D

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 07:49

Zeker handig die medewerkers! Dan zal ik binnenkort eens op zoek naar het geslaagd-assortiment:-)

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 09:11

:D handig hè!
Zie dat je in boven Groningen woont, weet niet waar maar hoogezand waar ik werk zijn ze wel!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 10:12

Gisteren ook weer even geshopt. Nieuw shirtje uit de aanbieding, die is echt fijn lang :D. En kost maar 3 euro (wil alleen niet weten dat het uit Bangladesh komt etc.... ).
En nog Toblerone gehaald, braadstomen om een keer te testen en de instant-macaroni aangezien ik de komende tijd veel alleen thuis ben. En nog een setje goedkope in-ear oordopjes. De vorige gingen maar 2 weken mee, misschien koop ik hierna weer een keer luxere ;).

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 10:21

Suus__ schreef:
Ziviaantje schreef:

Jij brengt mij op een goed idee! Wil deze vakantie ook nog een kleine schriktraining met mijn paard doen! :D

Leuk zeg, jammer dat mijn paard nergens van onder de indruk is. (hoofd in een deken wikkelen etc. :') )

HinkeLover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 14:42

Ik ben gisteren weer even geweest! Was op zoek naar de tondeuse. Heb ernaar gevraagd, maar er werd me verteld dat er 45 containers binnen waren gekomen, maar die waren nog niet uitgepakt.. Helaas, dus geen tondeuse voor mij ;(

Izie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 15:24

Ik heb wel die tondeuse met t lampje, al n tijdje. Maar ben dr niet echt kapot van.

Heb dinsdag wel die armbanden gehaald met die druk knopen die je kan verwisselen zeg maar, zijn echt super leuk! Niemand zag dat t goedkope namaak dingen waren. harstikke mooi haha.
Heb alle kleurtjes behalve de roze.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 15:37

Izie, heb je daar een foto van als je die om hebt? Ben benieuwd nml :j

Izie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 16:07

zal ik ff maken :)