zometeen kijken of er ook sleeve is voor mijn tablet! Heb er wel een bij de mediamarkt gekocht maar moet zaterdag weer naar groningen dus als het veel scheelt breng ik die weer terug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ziviaantje schreef:Ik ben gisteren weer naar de action geweest (woon ik een km vandaan) en heb een afdekzijltje gekocht om schiktraining mee te gaan doen
![]()
Ben alleen vergeten te kijken of ze van die vaantjes aan een touwtje hebben (die je nu overal ziet vanwege de voetbal
). Toen ik vorige week met Isa wandelde schok ze ervan... lijkt me dus een goede oefening... wat een straf, moet ik morgen weer langs de action
Suus__ schreef:Ziviaantje schreef:Ik ben gisteren weer naar de action geweest (woon ik een km vandaan) en heb een afdekzijltje gekocht om schiktraining mee te gaan doen
![]()
Ben alleen vergeten te kijken of ze van die vaantjes aan een touwtje hebben (die je nu overal ziet vanwege de voetbal
). Toen ik vorige week met Isa wandelde schok ze ervan... lijkt me dus een goede oefening... wat een straf, moet ik morgen weer langs de action
Jij brengt mij op een goed idee! Wil deze vakantie ook nog een kleine schriktraining met mijn paard doen!