Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nijn schreef:Ik zou zeggen lekker over de sleutelgaten heen plakken en meer naar de rand toe een knopje plaatsen
Rommulus ik ook hoor, maar denk juist dat als je een extra rand om het behang heen doet het effect alleen maar drukker zal zijn.
Saskia dan moet je maar niet bij mij in mn huis komen, alles wit/grijs, 1 lichtgroen muurtje
hoop ik...

( beetje het hooch idee
)
Eigenlijk wel he......
dems75 schreef:voor de liefhebbers...ik heb een teakhouten *zadel*kast te koop...is officieel een tv kast maar hadden wij als zadelkast. Is echt mooi hout....zitten nog wel twee zadelsteunen in. Hij staat op de bokt markt, in en om de stal met fotos.....15o euri...
rommulus schreef:![]()
Oh god ik zie de intree al voor me
Trouwens de franzozen hebben daar ook een mooie oplossing voor
Die plakken gewoon zeil op de muren :+ (dat spul wat je normaal alleen op de vloer plakt)
Gelukkig nog geen huis tegen gekomen met dat op de muren, geloof niet dat ik dan mijn lachen in kan houden. (Fransen zijn ook gek op heel veel licht in huis 's avonds..... Gezellig
)
bosbehang over een megagrote muur was net te smal en dat heb ik opgelost met aan beide zijden een meter laminaat op de muur; is erg mooi al zeg ik het zelf)
Sjim
..
Rinske schreef:Ik houd van die oude groene kleur, dus ik zou er niks aan doen. Kastje komt uit ca. 1920.
Ik heb vandaag weer wat gave kastjes en tafeltjes gekocht op de veiling, alleen ze waren duur, maar ik moest ze hebben![]()
.
Ik ben ook geweest en nu ik in je profiel kijk zie ik dat ik je ook wel heb zien lopen, maar wist niet dat jij het was... Wat heb je gekocht? Ik wilde heeel graag het halkastje, waar ze ook het scherm op hadden staan, maar ik had mijn eigen maximum op 100 gezet en hij begon al op 110 en daarna werd er nog geboden... Heb me dus ingehouden, maar vervolgens wel de rest van de dag tegen dat mooie kastje aan zitten kijken. Ik had mijn zinnen ook nog op een wandtafeltje en een kastje gezet (één kavel) waarvan ik dacht dat ze wel goedkoop weg zouden gaan, maar waar hij inzette op 60 euro. Maar wat ik echt moest hebben heb ik: een heel gaaf salonsetje. Ik was al heel lang op zoek naar twee leuke stoeltjes, nu heb ik er vier met twee tafeltjes. Was voor het eerst dat ik zelf iets op de veiling kocht, wel spannend hoor, dat bieden! Voelt het extra goed als je het dan toch binnen hebt, zeker omdat de prijs me uiteindelijk nog meeviel.
, maar je was er wel heel blij mee volgens mij
, dus dan is het top toch
?! Welk kastje bedoel je? Ik heb alleen een wit wandtafeltje gekocht waar een oud kastje bij zat. Die andere die ik heb gekocht was dat cremekleurige tafeltje wat links op een kast stond aan de linkerkant van de veilingzaal.
?Margje schreef:Ik had mijn zinnen ook nog op een wandtafeltje en een kastje gezet (één kavel) waarvan ik dacht dat ze wel goedkoop weg zouden gaan, maar waar hij inzette op 60 euro.

, ik zal van de week eens en foto maken van het witte wandtafeltje
. rommulus schreef:De pest is ik heb een boxer op leeftijd en die wil nog wel eens wat na het drinken en wandelen wat op de muren achterlaten( beetje het hooch idee
)
Moeilijk moeilijk
)