Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nijn schreef:Ik zou zeggen lekker over de sleutelgaten heen plakken en meer naar de rand toe een knopje plaatsen
Rommulus ik ook hoor, maar denk juist dat als je een extra rand om het behang heen doet het effect alleen maar drukker zal zijn.
Saskia dan moet je maar niet bij mij in mn huis komen, alles wit/grijs, 1 lichtgroen muurtje
dems75 schreef:voor de liefhebbers...ik heb een teakhouten *zadel*kast te koop...is officieel een tv kast maar hadden wij als zadelkast. Is echt mooi hout....zitten nog wel twee zadelsteunen in. Hij staat op de bokt markt, in en om de stal met fotos.....15o euri...
rommulus schreef:![]()
Oh god ik zie de intree al voor me
Trouwens de franzozen hebben daar ook een mooie oplossing voor
Die plakken gewoon zeil op de muren :+ (dat spul wat je normaal alleen op de vloer plakt)
Rinske schreef:Ik houd van die oude groene kleur, dus ik zou er niks aan doen. Kastje komt uit ca. 1920.
Ik heb vandaag weer wat gave kastjes en tafeltjes gekocht op de veiling, alleen ze waren duur, maar ik moest ze hebben![]()
.
Margje schreef:Ik had mijn zinnen ook nog op een wandtafeltje en een kastje gezet (één kavel) waarvan ik dacht dat ze wel goedkoop weg zouden gaan, maar waar hij inzette op 60 euro.
rommulus schreef:De pest is ik heb een boxer op leeftijd en die wil nog wel eens wat na het drinken en wandelen wat op de muren achterlaten( beetje het hooch idee
)
Moeilijk moeilijk