Wij kopen de Action leeg! Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat is jouw favoriete Action-product?

Serum
87 (32%)
Lederdoekjes
120 (45%)
Flextube
57 (21%)

Totaal aantal stemmen: 264

BraveSpots

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 17:24

Mijn aarbeien schieten echt niet op :+.

Tomaten zijn al best groot (een centimeter of 6/7 denk ik), en aarbeien twee misschien? En op hetzelfde tijdstip gekocht.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 17:34

Voor mij deze keer geen Action aankoop, maar een Big Bazar rondje gedaan.. 13 artikelen voor 14,37!! Viel dus nog wel mee, hihi :) Vind de Action wel leuker, die heeft meer.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 17:36

Wat is big bazar? Dat ken ik niet!

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 17:41

Big bazar hebben ze ook altijd goedkope spullen.
Minder leuk als de action maar bij de bazar slaag ik ook altijd wel! :D

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 17:42

Big Bazar is idd te vergelijken met Action.. Ook wel een beetje dezelfde spullen voor dezelfde prijs, alleen is Action over het algemeen wat groter :)

SiggHorsezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 17:44

zooo.. ik ben ook even snel langs de Action geweest.
Heb niet zo superveel gehaald. maar als ik iets
mis kan ik zo weer heen! :D

2x oogschaduw
Afbeelding
Afbeelding

2x kaftpapier
Afbeelding

2x schriften
Afbeelding

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 17:52

Mijn tomatenplanten zijn echt huge. Ze komen op borsthoogte hihi. Moet ze alleen nog even bijwerken, want nu gaan ze de hoogte in ipv tomaatjes maken. Mijn aarbei is redelijk klein, mochtie de winter doorkomen heb ik volgend jaar wel aarbeitjes denk ik. Ik had ook olijf en basilicum. Olijf is nooit wat geworden, basilucum is enorm opgevroten door slakjes. Agja ik eet het toch niet, vond het leuk om te zien groeien :)

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 17:53

Big bazar vind ik ook leuk, maar ligt hier wat verder vandaan. daar hebben ze wel altijd leuke spulletjes.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 17:57

Tabor_Dino schreef:
Stille meelezer :P, als ik in het land ben ga ik ook lekker langs de action, mede door het forum maak een een lijstje :D
Wie heeft er ook van die tomaten en aardbeienplantjes gekocht? Bij mij is het nog een klein plantje, maar toch ben ik benieuwd of iemand al tomaten of aardbeien heeft?

:j die heb ik ook staan.
Groeien bij mij ook tergend langzaam, haha!
Aardbeitjes gingen vrij rap, maar groeien nu ook niet echt meer, tomaatjes bleven heel lang niks, en daar komen nu hele kleine friemeltjes uit de aarde :) (geloof ik, of andersom haha)

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 17:59

Haha, Big Bazar komt hier binnenkort nieuw. Ik ga er werken ;)
Ben wel benieuwd, ben nog nooit bij 'een' Big Bazar geweest, maar die hier wordt gebouwd is wat ik moet geloven een aardig formaat winkel.

Tabor_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 18:00

Pelryo schreef:
Mijn tomatenplanten zijn echt huge. Ze komen op borsthoogte hihi. Moet ze alleen nog even bijwerken, want nu gaan ze de hoogte in ipv tomaatjes maken. Mijn aarbei is redelijk klein, mochtie de winter doorkomen heb ik volgend jaar wel aarbeitjes denk ik. Ik had ook olijf en basilicum. Olijf is nooit wat geworden, basilucum is enorm opgevroten door slakjes. Agja ik eet het toch niet, vond het leuk om te zien groeien :)

Dat is al aardig. Ik houd ze met sateprikkers rechtop:P Ik vind het ook leuk om te zien groeien.
De basilikum en bieslook groeien aardig, maar nog niet gegeten.

sjasliqueJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 18:26

De big bazar schijnt van dezelfde eigenaar te zijn als de action. Hier geen action inkopen vandaag, ben de stad in geweest.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 18:34

xXutopiaXx schreef:
Nu nog tentamen?! :oo

ja -O- herkansing.

maar ben lekker los gegaan in de action :P Ik heb nu ook de laatste 2 scenario's van de kolonisten van catan gekocht :D Vorige keer waarschijnlijk niet goed genoeg gekeken :P

verder:
zo'n potje met geur olie en stokjes
2 collegeblokken
glimspons voor leer
binddraad voor planten (m'n broertje doet poging met bonsai boompjes :P )
toetjes kook boek :P
brillendoekjes, kijken of dat werkt voor mijn super spiegelende zonnebril waar je dus super snel vlekken op ziet.
en ehm nog wel meer waar ik even niet op kom :+

Ik moet me ook steeds in houden niet allemaal fotolijstjes en notitie boekjes enzo te gaan kopen die ik niet nodig heb. Heb nu al zin voor als ik op kamers ga (ooit een keer :P ) om dan de halve action leeg te kopen :P Allemaal leuke spulletjes :P

Ik zag nog wat leuks maar ik vond het te duur.:P Naja echt duur ook weer niet maar heb het toch maar niet gekocht omdat ik nog niet weet of ik het wel kan ophangen enzo :P Ze hebben van hout in het zwart en wit teksten die je dan op kan hangen. Ze hadden geloof ik smile, enjoy, love, dream, relax. Maar ze waren 3 euro per stuk en ik zou er dan meerdere willen voor in mn toekomstige kamer :P

wat is dat sceencleaner precies, zit dat in een spraybus of zijn het doekjes ofzo?

Essie73 schreef:
yvonnedv schreef:
Ik ben met dochterlief naar de action geweest, schoolspullen gekocht.

schade 23 euro

heb je slim gedaan, die van mij wilde persee naar de v&d en ik was 79 euro lichter en we hebben nog niet eens alles. Rest halen we ook lekker bij Action!

woow dat is wel erg veel geld, zeker dure agenda een "merk" kaftpapier en schriften enzo?

ik heb toevallig vandaag ook het setje gekocht met de tomaat en aardbeien. Volgensmij is aardbei een twee jarige plant en krijg je pas het tweede jaar de aardbeien? Zoiets dacht ik, bij tomaat geen idee.

wat een super leuk kaftpapier SiggHorsezz! het is dat ik in principe geen boeken meer hoef te kaften :Y)

yvonnedv oh sterkte alvast in het ziekenhuis

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 18:49

sjaslique schreef:
De big bazar schijnt van dezelfde eigenaar te zijn als de action. Hier geen action inkopen vandaag, ben de stad in geweest.

Nee hoor dat is niet waar.
Big Bazar is onderdeel van Blokker Holding, action is zelfstandig volgens mij.. Maar in elk geval niet van Blokker Holding! :)

sjasliqueJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 18:52

Yinthee schreef:
sjaslique schreef:

Nee hoor dat is niet waar.
Big Bazar is onderdeel van Blokker Holding, action is zelfstandig volgens mij.. Maar in elk geval niet van Blokker Holding! :)

Kan ook wel, heb het ook maar van horen zeggen. ;)

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 19:29

Weet iemand toevallig of ze voor die vacuum zakken hebben bij de action? Waardoor je spullen luchtvrij worden zegmaar?

Bij de blokker hebben ze ze wel, maar zijn 10 euro...

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 19:32

Ja die hebben ze, twee in een verpakking! Ik weet niet meer wat ik er voor betaalde, maar zeker minder dan een tientje :D

MiSzNiTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 19:51

Ik heb vandaag de kattenmand en kattenbak gekocht bij de action het mandje was 4,99.

sunnies1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 19:56

een kattenbak heb ik nog niet gezien hier , de mandjes wel

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 20:02

Erna_ schreef:
Ja die hebben ze, twee in een verpakking! Ik weet niet meer wat ik er voor betaalde, maar zeker minder dan een tientje :D

volgens mij 2,49 de 2

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 20:23

Mijn tomaat en paprika uit zo'n klein broeikasje zijn echt enorm :) tomaat is inmiddels bijna een meter hoog, de paprika een cm of 40. De tomaat en aardbei uit een gewoon potje gaan stukken langzamer. Tomaat groeit aardig bij, de aardbei ging enorm langzaam, die heb ik cadeau gedaan :D
Allemaal binnen gegroeid trouwens, we hebben geen tuin of balkon

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 20:50

Big bazar, komt me echt niet bekend voor! Zal straks is op internet kijken of er een big bazar hier in de buurt zit!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 22:04

Ik heb de transfers meegenomen, ga morgen weer eens een poging wagen!
Iemand nog extra tips wat betreft het strijken, misschien iets langer, of juist niet. Vorige keer liet het namelijk vrij snel los :+ Na 1 dag dragen ofzo, na 1 keer wassen was de afbeelding nagenoeg wit :+

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 22:08

Ik heb nog een vraagje. Ik heb de douchehandschoen "gemaakt van speciale microvezels" gekocht. Volgens mij heb ik hem hier al voorbij zien komen. Is dit de microvezel die jullie ook voor de paarden gebruiken? Ik gebruik hem gewoon zelf onder de douche.
Maar er staat op: "Voor een zachte reiniging of een intensieve peeling". Wat bedoelen ze daar nou mee? Is er verschil? Is de ene kant anders dan de andere, of moet je iets anders doen? Een zachte reiniging is toch iets heel anders dan een intensieve peeling...? :o?

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 01:46

Thnx Erna! Ik wil ze gebruiken voor mn weekendje weg om mn vuile kleding in te doen. :) Scheelt erg veel ruimte zei mn tante! Moeten die met een stofzuiger vacuum getrokken worden? Want ik zit in een hotel, geen appartement dus, en helaas ook geen stofzuiger. Bij de blokker heb je ze voor met en zonder stofzuiger namelijk, weet niet of het bij de action ook zo is?

Ik ga weer naar de action de 15e, dan heb ik mn salaris en dan gaan we snel op vakantie dus de laatste dingen kopen! Vriendjelief wilde uit zichzelf mee, hij wilde wel is kijken wat voor winkel het was haha. Dit hoor je bij mijn vriendje niet zo snel (lees: hekel aan shoppen etc.)