Tomaten zijn al best groot (een centimeter of 6/7 denk ik), en aarbeien twee misschien? En op hetzelfde tijdstip gekocht.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tabor_Dino schreef:Stille meelezer, als ik in het land ben ga ik ook lekker langs de action, mede door het forum maak een een lijstje
Wie heeft er ook van die tomaten en aardbeienplantjes gekocht? Bij mij is het nog een klein plantje, maar toch ben ik benieuwd of iemand al tomaten of aardbeien heeft?
Pelryo schreef:Mijn tomatenplanten zijn echt huge. Ze komen op borsthoogte hihi. Moet ze alleen nog even bijwerken, want nu gaan ze de hoogte in ipv tomaatjes maken. Mijn aarbei is redelijk klein, mochtie de winter doorkomen heb ik volgend jaar wel aarbeitjes denk ik. Ik had ook olijf en basilicum. Olijf is nooit wat geworden, basilucum is enorm opgevroten door slakjes. Agja ik eet het toch niet, vond het leuk om te zien groeien
xXutopiaXx schreef:Nu nog tentamen?!
Essie73 schreef:yvonnedv schreef:Ik ben met dochterlief naar de action geweest, schoolspullen gekocht.
schade 23 euro
heb je slim gedaan, die van mij wilde persee naar de v&d en ik was 79 euro lichter en we hebben nog niet eens alles. Rest halen we ook lekker bij Action!
Yinthee schreef:sjaslique schreef:De big bazar schijnt van dezelfde eigenaar te zijn als de action. Hier geen action inkopen vandaag, ben de stad in geweest.
Nee hoor dat is niet waar.
Big Bazar is onderdeel van Blokker Holding, action is zelfstandig volgens mij.. Maar in elk geval niet van Blokker Holding!