Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nooor_ schreef:Ik weet het, het topic slaapt een beetje, maar ik had een vraagje dat zich hier wel op z'n plaats voel denk ik
Dus wakker worden topicje.
Als je je telefoon terug zet naar fabrieksinstellingen, wist hij dan werkelijk alles? foto's, apps, liedjes, contacten etc?
mistid schreef:Dan ga ik denk ik ook maar even fabrieksinstellingen terugzetten, want die van mij heeft op een of andere manier de berichten-sneltoets uit de onderste balk verwijderd en krijg hem er niet weer in. Nu heb ik hem erboven staan, maar dat ziet er zo stom uit.
Ghostattack schreef:mistid schreef:Dan ga ik denk ik ook maar even fabrieksinstellingen terugzetten, want die van mij heeft op een of andere manier de berichten-sneltoets uit de onderste balk verwijderd en krijg hem er niet weer in. Nu heb ik hem erboven staan, maar dat ziet er zo stom uit.
Welke telefoon heb je?
Ik had dat namelijk ook, maar je kunt hem gewoon terug slepen. Ik heb een Galaxy S en als ik naar applicaties ga en op de linkerknop druk, kun je het bewerken. Je kunt dan alle apps verplaatsen, dus ook die in de balk onderin