Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cindyrella schreef:Mijn abo loopt af en zit te twijfelen...
Heb nu een Iphone waar ik ontzettend tevreden over ben, maar het zo'n gedoe vind dat je m altijd via Itunes moet updaten e.d.
Als ik voor de Iphone 4 ga, moet ik deze opnieuw met Itunes syncen voor ik uberhaubt iets kan doen...
Nu vraag ik me af.. of toch voor de Iphone 4 of een HTC Legend of de HTC Desire
wat ik erg fijn vind bij de Iphone is het sms'n en de tekstballonnetjes per contactpersoon om het zomaar te noemen. je hebt dus je sms berichten per contactpersoon opgeslagen, als een soort conversatie i.p.v zoals bij de meeste phones in je inbox en je verzonden items. Hoe zit dit bij de HTC toestellen??
Cindyrella schreef:@Sodera: Bedankt voor je antwoord.. Op die manier sms'n vind ik zo ideaal.
De Desire wit vind ik ook wel een mooi toestel, maar wil m toch ook nog een keer echt in mijn handen houden voor ik beslis. Misschien een bij mediamartkt kijken of ze m daar hebben liggen om gewoon even te kijken!
Radio luisterenbijvoorbeeld via de 3FM app en internetten kan niet, maar je kan wel naar de Ipod met daarin je 'gekochte'nummers luisteren. Maar internetten doe ik nog het meeste op de gewone PC eigenlijk!
Dyonne schreef:Is het bij de Wildfire ook gewoon mogelijk het toetsenbord dwars te krijgen?
Ik ben bang dat ik de touchknopjes anders te klein vindt.
Ben laatst wel in een winkel geweest, maar daar ging de Wildfire niet aan.