Komt wel goed uit voor mij omdat ik regelmatig al voor het einde van de maand over mijn 1000 smsjes heen zit hihi.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wuis schreef:Het is werkelijk NIET normaal, zó'n slechte klantenservice Vodafone heeft. Je kunt ze gewoon NIET bereiken!!![]()
![]()
Ze laten je verdomme eerst een kwartier in de wacht staan en dan gooien ze de hoorn erop. Ze zijn gewoon ONBEREIKBAAR.
Wuis schreef:R0X schreef:Dan ga je toch langs bij een VF winkel?
Ja, dat kan dus niet want ik heb een abbo via vodafone internet en in de winkel kunnen ze je daar dus niet mee helpen.
Ik snap niet dat jullie zo lovend doen over Vodafone, terwijl algemeen bekend is dat ze een waardeloze klantenservice hebben (kom ik dus achter nadat ik een internet abbo heb afgesloten, google maar eens op vodafone klantenservice, dat zegt genoeg). Er zijn mensen die de verkeerde telefoon geleverd krijgen en vervolgens nergens terecht kunnen (in de winkel kunnen ze je niet helpen, telefonisch en via internet zijn ze onbereikbaar).
Citaat:Heb je een abonnement icm Zorgeloos SMS BloX, dan verdubbelen we je Zorgeloos SMS BloX in de maand december.
Heb je Prepaid Zorgeloos SMS BloX, aangesloten tussen 20 Oktober en 20 november 2009, dan bieden we je in december een gratis Zorgeloos SMS BloX aan.
Als je hiervoor in aanmerking komt, ontvang je een persoonlijke sms-bericht.