meer mensen die niet kunnen bellen met vodafone

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

topsylover

Re: meer mensen die niet kunnen bellen met vodafone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:22

Woehoooeeew vanaf morgen de hele maand gratis smsen! :D

Komt wel goed uit voor mij omdat ik regelmatig al voor het einde van de maand over mijn 1000 smsjes heen zit hihi. :D

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:24

Vanaf morgen?
Bij mij staat er december hoor:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:26

Wuis, ik heb nooit maar dan ook nooit klachten gehad over de klantenservice van Vodafone. Ben jaren tevreden klant geweest.

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:31

Wuis schreef:
Het is werkelijk NIET normaal, zó'n slechte klantenservice Vodafone heeft. Je kunt ze gewoon NIET bereiken!! :( :( :(

Ze laten je verdomme eerst een kwartier in de wacht staan en dan gooien ze de hoorn erop. Ze zijn gewoon ONBEREIKBAAR. -:(-

Zo doe is rustig man..
Ben blij dat je nog gratis kan smse na een storing!!
Zul je bij een andere provider niet zo maar hebben, en ik moet zeggen
Vodafone is de enige waarbij ik OVERAL bereik heb.. ken je vn de rest niet zeggen dus ik ben blij met vodafone :)

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:45

Het was erg vervelend dat er we 2 dagen niet konden bellen of smsen maar nu moet ik dus 2000 smsjes opmaken, wat heb ik daar nou weer aan. 2000 smsjes weet je hoeveel dat wel niet is??
Ze hadden beter iedereen korting kunnen doen ofzo, ach ja ze doen tenminste iets ;)

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:49

En waarom krijg ik die smsjes niet GRRRRRRRRR. Ik heb 2 dagen zonder telefoon gezeten. Ik ga echt helemaal los hoor als ik die smsjes krijg.

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:50

Ach, doe mij 500 van die smsjes extra, ben ik ook al blij mee.. :+

Kell_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:53

Nouks schreef:
Wuis, ik heb nooit maar dan ook nooit klachten gehad over de klantenservice van Vodafone. Ben jaren tevreden klant geweest.

Nou dat is bij mij soms wel anders! Zit je eerst bijna 15 min te wachten dan wordt de verbinding opeens verbroken en kan ook niet inloggen op my vodafone!

Lauss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:53

vanaf waneer gaat die sms blox in? mijne heb ik nog lopen, komen dan die smsjes erbij of niet?

ikkelies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 22:05

Ik krijg geen sms verdubbelaar of iets? Terwijl ik er wel behoorlij last heb gehad van de storing.
Ik hoorde alleen dat je op 5 december gratis mag smsen....

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 11:30

Wuis schreef:
R0X schreef:
Dan ga je toch langs bij een VF winkel?

Ja, dat kan dus niet want ik heb een abbo via vodafone internet en in de winkel kunnen ze je daar dus niet mee helpen.

Ik snap niet dat jullie zo lovend doen over Vodafone, terwijl algemeen bekend is dat ze een waardeloze klantenservice hebben (kom ik dus achter nadat ik een internet abbo heb afgesloten, google maar eens op vodafone klantenservice, dat zegt genoeg). Er zijn mensen die de verkeerde telefoon geleverd krijgen en vervolgens nergens terecht kunnen (in de winkel kunnen ze je niet helpen, telefonisch en via internet zijn ze onbereikbaar).

Misschien niet de meest praktische oplossing, maar zit er geen andere winkel in de buurt? Ik heb namelijk ook al jaren een internet abbonement, maar als er echt wat is loop ik de winkel binnen en lossen ze het op voor me. Zelf kunnen ze vaak niets doen, maar zij krijgen wel binnen een minuut de klantenservice aan de lijn en dan wordt het via die weg opgelost :)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 11:35

Ik heb ook nog nooit problemen gehad met vodafone. Altijd als er iets mis is met mn telefoon loop ik daar naar binnen en ik krijg goede service, en vaak de vervangende onderdelen gratis! Heb al gratis een nieuwe oplader gekregen..

Dus het ligt denk ik eerder aan de winkel bij jou in de buurt. Ik heb nergens problemen mee!

Denk trouwens als je googlet op KPN klantenservice oid dat je net zoveel resultaten krijgt!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 23:15

Zo relaxed zeg die goede service van Vodafone bij jullie! Ik heb met mn vorige telefoon veel problemen gehad en met mijn nieuwe telefoon ook weer en ik word constant van het kastje naar de muur gestuurd. Vooral Vodafone Zeist vind ik niet servicegericht en niet klantvriendelijk, zelfs erg bijdehand! In Amersfoort moet ik zeggen dat ik vriendelijker geholpen werd, maar ik vraag me af hoe het gaat als ik zo terug kom met mn nieuwe telefoon omdat ie kuren vertoont... Word ik waarschijnlijk ook weer van het kastje naar de muur gestuurd, want ik denk dat ze zich bij Vodafone aan een vast protecol moeten houden.

Dus nee, service ben ik niet over te spreken! Maar het bereik is super en het abbo dat ik heb past ook erg goed bij mijn bel en smsgedrag, dus ik heb geen reden om op te stappen. (alhoewel ik de laatste tijd wel regelmatig heb dat ik smsjes stuur die niet aankomen en dat mensen mij bellen, maar dat ik dat niet in mijn telefoon te zien krijg. Of dat nou aan mn telefoon of de provider ligt, ga ik dus nog even navragen)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 00:28

Had je niet misschien net een paar niet-wetende-zaterdag-bijbaantjes-medewerkers die zich strikt aan het protocol houden? Gouda is wel wat ver weg voor jou, maar daar krijg je wel de goede service!

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 13:20

Hmm ik ben eigelijk best wel benieuwd hoe het nou gaat lopen. Per wanneer mijn gratis sms blox wordt aangesloten want mijn sms blox is op en verlopen en hoop dus wel 1 december mijn nieuwe van hun te krijgen anders moet ik toch echt weer beltegoed aanschaffen :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 15:46

Nog meer mensen die nog geen smsje hebben gehad? :\

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 16:08

@Itsmi, nee, ben doordeweeks geweest, in mn pauze. De jongens daar hebben me al een paar keer "geholpen", want ik ben met mn vorige keer zeker 5x terug geweest. Ze schijnen nogal een reputatie te hebben daar in Zeist, in Vodafone Amersfoort wisten ze precies over wie ik het had....

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 16:13

Ik heb ook geen smsje gehad :n

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 16:15

Gaat die blox zo in, of moet ik hem zelf aansluiten?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 20:25

Allemaal leuk en wel, die gratis blox.. Maar ondertussen weten we eigenlijk nog niets! Want ook mijn blox is verlopen, maar hoe gaat dat nu verder? Moet ik eventjes wachten tot 1 december en hem zelf aansluiten? Is ie dan ook gelijk gratis? Of doet Vodafone het?
Op de site staat ook niets..
Ze hadden het wel ietsjes duidelijker mogen maken.

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 20:29

Corelli schreef:
Nog meer mensen die nog geen smsje hebben gehad? :\

Heb ook nog geen smsje gehad ;(

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 21:27

Kan ook zijn dat je geen compensatie krijgt he, en dan krijg je ook geen sms dus :) Is bij mij in ieder geval zo....

Citaat:
Heb je een abonnement icm Zorgeloos SMS BloX, dan verdubbelen we je Zorgeloos SMS BloX in de maand december.

Heb je Prepaid Zorgeloos SMS BloX, aangesloten tussen 20 Oktober en 20 november 2009, dan bieden we je in december een gratis Zorgeloos SMS BloX aan.

Als je hiervoor in aanmerking komt, ontvang je een persoonlijke sms-bericht.

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 11:43

Hun sluiten het voor jou aan want je krijgt het van hun..
Ennne, ben bang als je geen smsje hebt gehad dat je ook niets krijgt :o.

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 11:53

Oke, dus ik hoef er zelf niks aan te doen?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 11:55

Ik heb ze gisteren gemaild met hoe het nu moet met die blox, of ik zelf iets moet doen enzo. Ze streven erna om m'n mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
We wachten af..