Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiamax schreef:ik wil een star misschien aan gaan schaffen via anwb.
8,75 pm 2 jaar lang
tis een abbo ban 17,50
zijn er nog negatieve dingen aan de star waar ik rekening mee moet houden??
Szan schreef:saskiamax schreef:ik wil een star misschien aan gaan schaffen via anwb.
8,75 pm 2 jaar lang
tis een abbo ban 17,50
Is dat een Vodafone abbo? Dan moet je er in ieder geval rekening mee houden dat het lang duurt voordat je je telefoon hebtZe lopen heel erg ver achter met de bestellingen, en zo wacht ik al in plaats van de beloofde 5 werkdagen welgesteld 21 werkdagen..
saskiamax schreef:ik wil een star misschien aan gaan schaffen via anwb.
8,75 pm 2 jaar lang
tis een abbo ban 17,50
Jildau schreef:saskiamax schreef:ik wil een star misschien aan gaan schaffen via anwb.
8,75 pm 2 jaar lang
tis een abbo ban 17,50
Nou wat ik erg irritant vind aan de mijne is dat ik nooit eens iemand een foto kan laten zien op de foon want als je je mobiel (op z'n zij) niet loodrecht stil houd dan zie je steeds andere foto's in beeld. Echt super irritant..
Szan schreef:M'n vriend heeft ook via die aanbieding van de ANWB (de aanbieding die eigenlijk in vrijwel ieder tijdschrift stond) een telefoon (geen Samsung Star) aangeschaft met Vodafone abbo, maar die kreeg hij wel netjes na 8 werkdagen.. Wel later dan de beloofde 5, maar hij wilde zijn nummer behouden en dat kon langer duren hadden ze al gezegd. Dus op zich ben ik (nog steeds) wel te spreken over Vodafone hoor.. Maar dat staat hier los van natuurlijk
saskiamax schreef:Szan schreef:M'n vriend heeft ook via die aanbieding van de ANWB (de aanbieding die eigenlijk in vrijwel ieder tijdschrift stond) een telefoon (geen Samsung Star) aangeschaft met Vodafone abbo, maar die kreeg hij wel netjes na 8 werkdagen.. Wel later dan de beloofde 5, maar hij wilde zijn nummer behouden en dat kon langer duren hadden ze al gezegd. Dus op zich ben ik (nog steeds) wel te spreken over Vodafone hoor.. Maar dat staat hier los van natuurlijk
ik heb hem gister besteld en ook nummerbehoud aangevraagt.
ik hoop echt dat ik hem binnen heb voordat mijn btg op is!
anders koop ik strx voor niks weer nieuwe btg![]()
er stond bij dat ik mijn abbo binnen 3~! maand moest kunnen gebruik ivm het nummerbehoud.....
ik hou het echt geen 3 maand vol!
nog meer mensen via superdeal incl nummerbehoud??
Szan schreef:Ik hoop dat ik geen 3 maanden hoef te wachten zegIk blijf de klantenservice wel stalken dan..
Szan schreef:Hebben jullie trouwens een pennetje bij de star gekocht, of is het zonder ook prima te doen met de touchscreen?
Heb hier namelijk nog wel een pennetje liggen, maar ik vraag me af of jullie er überhaupt een gebruiken
Szan schreef:Hebben jullie trouwens een pennetje bij de star gekocht, of is het zonder ook prima te doen met de touchscreen?
Heb hier namelijk nog wel een pennetje liggen, maar ik vraag me af of jullie er überhaupt een gebruiken
Szan schreef:_Daniella schreef:bij mij duurde het precis 5 dagen
Nou, die 5 dagen ben ik allang voorbijAch, we zullen zien hoe lang het duurt...
_Daniella schreef:nee, heb m niet maar ook niet nodig
red me prima zo
Okee, fijnLijkt me ook niet zo heel handig om iedere keer een stokkie mee te moeten nemen..