Vlees sla ik in in aanbieding en groente ook
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amoj schreef:Ik moet even een beker kopen, dan hoef ik ook geen dure pakjes drinken meer te kopen...
8nnemiek schreef:Wat koffie betreft.. Ik lust het niet, vriendlief wel maar gelukkig ook vrij weinig. Hebben we mooi kunnen bezuinigen door de dolce gusto van mijn ouders gratis te krijgen nadat ons eigen koffiebeestje overleden was.. maar pfoe wat zijn die cups duur zegGelukkig worden ze alleen in het weekend gedronken, dus dat valt te overzien..
8nnemiek schreef:Goed idee, kking![]()
[***], vorige week kreeg je 1+1 gratis op alle vivera bij Coop. Daar heb ik meteen 18 pakjes meegenomen en daarmee zo'n 20 euro kortingGoed op aanbiedingen letten dus! Bij voordeelmuis.nl kun je voor een bepaald zoekwoord elke week een mail laten doorsturen met de aanbiedingen voor die week. Ideaal!
Maar het is ook leuk en makkelijk om zelf vleesvervangers te maken. Champignonburgers bijvoorbeeld. Heerlijk! En die heb je dan al voor 25 cent per burger dacht ik.
amoj schreef:Wow, das niet duur..
Ik heb dit gekocht:
1 brood, hagelslag, chocopasta, leverkaas, kaas, boter.
1 pak koekjes, 1 pak koekjes voor school, koffie, koffievilters, koffiemelk, suiker.
Pakjes drinken voor school, fles ranja, pak fris. Fles cola, fles wijn, pak sinaasappelsap.
Zak chips, choconoten,braadboter, vuilniszakken, 5 kilo aardappels.
Zakje mandarijnen, 2 bananen, 4 eieren.
Afwasmiddel, bleek, keukenpapier en wc papier.
Dat was het wel, eigenlijk.
Ik moet even een beker kopen, dan hoef ik ook geen dure pakjes drinken meer te kopen...
Marley schreef:Heb je een website met leuke vegetarische gerechten? We zijn echt nog nieuw hierin en ik wil niet steeds aardappelen met wat groente eten en een vegetarische burger
amoj schreef:Ik ben eerst bij de lidl geweest, waar ik de meeste schoonmaak spullen heb gehaald, broodbeleg, fruit, koekjes en pakjes drinken. Ook de aardappels komen daar weg.
Cola, ander drinken, wijn, chips en brood bij de jumbo.
Ik kijk vooral naar de prijs en kies dan het goedkoopste. Wel wil ik de cola van een merk, de rest maakt mij niet zo uit, ik kies dan het goedkoopste.
Goede tip tamary! Ik ga eens kijken de volgende keer!
Marley schreef:Willen daarnaast ook nog eens vegetarisch gaan eten. Iemand tips voor minder dure vleesvervangers?'