Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
Vjestagirl schreef:Ik vind je tuin echt wel een leuke uitstraling hebben.
Misschien kun je er juist voor je katten een (klein) stukje gras in leggen? Ik weet nog dat de binnen kat van mijn vriend helemaal verliefd was op het stukje gras in een IKEA kratje wat ik voor hem gemaakt had. Een paar m2 vinden ze vaak al fantastisch!

Morganlefay schreef:Of mijn kudde mussen langs sturen. Die eten werkelijk alles. Zag ze vorig jaar zomer libelles van vleugels ontdoen, doodslaan en oppeuzelen en slakken zijn ook niet veilig.
Vjestagirl schreef:Ik vind je tuin echt wel een leuke uitstraling hebben.
Misschien kun je er juist voor je katten een (klein) stukje gras in leggen? Ik weet nog dat de binnen kat van mijn vriend helemaal verliefd was op het stukje gras in een IKEA kratje wat ik voor hem gemaakt had. Een paar m2 vinden ze vaak al fantastisch!

. Zijn nu bezig met nieuwbouw en daar hoort ook een tuin bij, maar we hebben zelf niet zo veel inspiratie haha, en vrijwel 0 kennis van planten. Straks in het planten van het groen kan mijn schoonvader helpen, die is hovenier, maar hij heeft qua ontwerpen wel een handje van heel veel moeilijke plantjes planten en 50% met bloemetjes bedekken haha