[Info] Bokkers op de woningmarkt deel III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: [Info] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 09:51

Als ik relatief vlot zou gaan verhuizen zou ik daar echt mijn energie niet meer in stoppen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 10:08

Liselot schreef:
Daar zou ik gewoon de wijkagent voor bellen Corina :j

Badkamer financieren we zelf, maar de dakkapel en kamers realiseren op zolder gaat van het bouwdepot

Idd wijkagent bellen :j
Toen ik nog op mezelf woonde had ik continu last van de buren die tot half 4 's ochtends met de stereo aan in de tuin zaten te blowen.
Ik zag ze trouwens overdag nooit en ze deden ook de deur niet open, dus aanspreken lukte niet.
Uiteindelijk de wijkagent ingeschakeld en toen bleek dat het werd onderverhuurd aan een stuk of 10 Polen (want zoveel slaapzakken lagen er in de halflege woonkamer :+ ).

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 12:24

Is je huis al verkocht Corine of is het een huurhuis?
Wat sneu voor de nieuwe bewoners :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 12:38

Wij hadden ook taxatie boven koopprijs. Was wel fijn ivm bouwdepot :)

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 13:03

Sonja_vR schreef:
Als ik relatief vlot zou gaan verhuizen zou ik daar echt mijn energie niet meer in stoppen

Dat idee hebben wij dus ook. Maar het kost alsnog energie omdat we dus allebei amper slapen :(

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 13:04

x_spekkie_x schreef:
Is je huis al verkocht Corine of is het een huurhuis?
Wat sneu voor de nieuwe bewoners :(

Huur. En misschien stoort een ander zich er niet aan en gaan ze ernaast zitten roken ;)

Nog 6 weken :x

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 13:19

corine1981 schreef:
Sonja_vR schreef:

Dat idee hebben wij dus ook. Maar het kost alsnog energie omdat we dus allebei amper slapen :(

Das idd wel het rotte er Aan...
Wij hebben ook last van buren, maar dat zit weer net even anders

3 generaties , 7 personen in 1huis wat daar echt niet geschikt voor is, de oudste generatie Die de drukte niet trekt, de middelste Die het moeilijk heeft Met de bemoeienis van de oudste generatie bij het opvoeden, nummer 2 van Die middelste generatie heeft een verstandelijke beperking wat ook spanningen meebrengt en de jongste generatie waarvan er twee puberen worden opgevoed door de twee generaties er boven .... godenzijdank heeft de moeder van de drie kinderen urgentie gekregen en is er een semi eind in zicht van deze situatie :roll:
En het helpt ook al niet dat sowieso het volwassen deel van de groep het licht, wiel, of vuur ook echt niet hebben uitgevonden :n
Zijn lieve mensen Die het allemaal goed bedoelen, maar tis om gillend gek van te Worden.

Maar soms is het idd kiezen welk gevecht je uitkiest ...
Oordoppen een optie?

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 17:31

Poeh wat een ellende van buren. Wij kennen onze nieuwe buren al en lijken zo leuke sociale, rustige mensen.

Dinsdagmiddag de eerste bezichtiging gepland van ons huis. Ben benieuwd. Hoop natuurlijk ook dat er nog meer mensen gaan reageren :)

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 15:05

Zucht.... weer gezeur om de stukken... echt om moedeloos van te worden.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 17:14

corine1981 schreef:
Zucht.... weer gezeur om de stukken... echt om moedeloos van te worden.

Hou moed!!

Hier vandaag de bankgarantie geregeld en hij staat nu ook als verkocht op funda :)

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 17:17

Top!! Gefeliciteerd!!

Pfff hou moed. Nou het moet wel doorgaan want vanmiddag bonje gehad met de tokkies.
Wat een volk.
Moest wat pakketjes wegbrengen en ben gelijk maar doorgereden naar het politiebureau :o
Werd bedreigd en uitgescholden voor k**prutsmuts op mijn vraag of ze de muziek zachter wilde zetten en we dat niet voor de eerste keer vroegen....
En uiteraard ging hij nog harder. Heb het maar even gefilmd (zonder ze in beeld te brengen maar hun commentaar staat er wel op).

Ik hou er alleen niet van om zo met elkaar om te moeten gaan maar sommige mensen houden echt nergens rekening mee.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 19:33

Jaaaaa, wij hebben een offerte ontvangen *D. Morgen tekenen en vrijdag uitgebreide inspectie bij het huis omdat de verkopers op vakantie gaan. Dan proberen om begin augustus bij de notaris te zitten en daarvoor nog even korte inspectie met de makelaar.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 22:27

Gefeliciteerd! Voor ons nog maar 11 dagen voor we de sleutel krijgen! *\o/*

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 23:56

Wat ontzettend vervelend Corine (understatement)! Ik ben echt heel blij dat wij fijne buren hebben. Wij wonen inmiddels bijna twee maanden in ons nieuwe huis en als ik jullie stress enzo lees kan ik me dat allemaal nog levendig voor de geest halen. Voor elk formulier wat we inleverden kregen we twee verzoeken terug. Om moedeloos van te worden. Maar het was het allemaal meer dan waard!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 07:40

Jeetje Corine wat klote zeg! Wat zei de politie?

Mjetterd: gefeliciteerd!!!

Murthul: oeh, 11 dagen is lekker vlot! Zou ik ook wel willen. Maar wij moeten nog 3 maanden wachten. Wel fijn dat we dan nog even door kunnen sparen

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 08:01

Jemig Corine. Wat ***!

Mjetterd gefeliciteerd!

Murthul nog ff aftellen dus.

Wij verwachten een dezer dagen de opleverbrief voor ons nieuwbouwhuis.. voor na de bouwvak. En vanavond kijkers in het huidige huis. Ben benieuwd!

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 13:13

Hier is ook alles zo goed als rond voor de hypotheek. Krijgen de offerte deze week nog rond als alles gaat zoals beloofd ;)

@Liselot, de politie zei niets te kunnen doen met de overlast an sich, behalve de wijkagent langs sturen. Dus dat heb ik maar aangepakt.

Bij verdere bedreiging oid mag je gelijk 112 bellen. Ik ga in ieder geval nu standaard met telefoon naar buiten dan kan ik altijd bewijsmateriaal verzamelen :(

Overigens is er sinds vorig jaar wel degelijk een aso wet die dit soort overlast aan kan pakken maar dat gaan we in 4 weken niets aan hebben.

Wel heb ik ook de verhuurder ingelicht, mochten de andere en nieuwe buren ook last van ze hebben is er vast iets voor in het dossier :x

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 20:30

Helaas. Kopers vielen over afwerkingsniveau dat niet 100% is. Vorige schilder heeft over deurbeslag buiten geschilderd bijvoorbeeld. Krijgen we niet 100% schoon. Muren zijn scheef dus latten erlangs kieren hier en daar een mm.. Kleine dingen waar de prijs ook op afgesteld is. Als je je daar aan stoort moet je het indd maar niet kopen. Is nou eenmaal het nadeel van een wat ouder huis, dat is nooit helemaal perfect, helaas.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 10:02

*\o/* *\o/* *\o/* Joepie onze aanvraag is goedgekeurd!! *\o/* *\o/* *\o/*

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 10:26

Gefeliciteerd!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 14:47

corine1981 schreef:
*\o/* *\o/* *\o/* Joepie onze aanvraag is goedgekeurd!! *\o/* *\o/* *\o/*

Whoehoe!!!

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 15:10

Wat fijn Corine!

Wij hebben gister een mail gehad voor een eerste bezichtiging. Best spannend zo voor de eerste keer

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 16:03

Gefelliciteerd Corine! En balen Elize, komt wel een volgende :)

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 17:51

*\o/* wij hebben een advies binnen van de hypotheekadviseur. Er staat wel maar één geldverstrekker in geadviseerd. Is dat normaal? Ik verwachtte namelijk meerdere rentevoorstellen om dan zelf te kunnen kiezen :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 18:06

Nee dat is normaal dat is al de meest gunstige namelijk. En hun advies is om die te kiezen. Vergeijken kan je zelf wel doen natuurlijk.