Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_kimm schreef:Wat een gave stoel zeg! Ik heb nu alleen een bank besteld (die trouwens 17 juli al komt) maar daar wil ik waarschijnlijk toch ook een stoel bij. Maar ik ga eerst even kijken hoe het staat. Maar loods 5 ga ik even onthouden. Ik denk dat ik daar maar even heen ga in mijn vakantie. Kun je de meubels daar gelijk meenemen of moeten ze besteld worden?
Lau schreef:Annenas schreef:
Het is zo kitch dat ik het wil hebben
DubbelDun schreef:
ElSea schreef:xPareltje schreef:Ik kom weer even binnenvallen. Ik heb een hele langer muur die doorloopt van de woonkamer tot in de keuken ongeveer 7 meter lang. Nu wil ik graag in de keuken wat ophangen maar wat, lastig..Ik dacht zelf aan plankjes met van die leren plantenhangers. hebben mensen deze toevallig en waar hebben jullie die besteld / gekocht. Of hebben mensen andere leuke ideeën die in een keuken passen?
Ik heb deze zelf gemaakt, is echt heel makkelijk. Wij gaan er een paar verkopen omdat ze in ons huidige huis teveel zijn geworden, je kan foto's in mijn berichten terugvinden.
Ik vind die hars/epoxy trend ook niks haha.
Wij hebben een stoel voor in de woonkamer besteld![]()
[ [url=m/HBeEWy.jpg]Afbeelding[/url] ]
noviceh schreef:Och, waarschijnlijk heb ik thuis ook wel wat 13-in-een-dozijn-dingen staan. Als ik er maar blij mee ben toch? En al dat hardhout / bomen kappen is ook niet milieuvriendelijk, zo kan je blijven doorgaan.
Toffe stoel trouwens die voorbij kwam!
SaskiaB schreef:ElSea schreef:Ik heb deze zelf gemaakt, is echt heel makkelijk. Wij gaan er een paar verkopen omdat ze in ons huidige huis teveel zijn geworden, je kan foto's in mijn berichten terugvinden.
Ik vind die hars/epoxy trend ook niks haha.
Wij hebben een stoel voor in de woonkamer besteld![]()
[ [url=m/HBeEWy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nice, is dat die van Woood? Wij willen hem ook, maar dan de kleur ernaast. Zag hem bij basic label in de aanbieding. Maar we moeten eerst kijken hoe we uitkomen met de overige meubels.
Lau schreef:Dit had ik niet moeten zien![]()
Mijn vriend komt een keer thuis en dan staat er zo een tafeltje en zo een kandelaar
karijn schreef:Lau schreef:Dit had ik niet moeten zien![]()
Mijn vriend komt een keer thuis en dan staat er zo een tafeltje en zo een kandelaar
En dan wel die kandelaar op dat tafeltje, hè?
Die epoxy-hout roomdivider is wel een enorme blikvanger. In een superstrak vierkant modern leeg huis, zie ik dit wel heel mooi staan.