Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Trek gewoon de stoute schoenen aan en vraag aan bruynzeel om een schets (evt. met belofte bij hun het blad te bestellen). Ik neem aan dat de nieuwe bewoners ook een idee hadden hoe ze het wilde doen of is het allemaal los? Of is daar niks over gezegd?
Zelf zou ik eerder voor een U-vorm (tot aan je meterkast) gaan of L-vorm en de tussenmuur eruit halen. Als die lengte 8 meter is, lijkt de woning ook gewoon wat groter.
Tink89 schreef:En de woning lijkt toch niet groter als de keuken verder de woonkamer in komt? Of wel? Ik heb er weinig ervaring mee...
karin1985 schreef:of kookeiland (ietsje dieper dan nu zeg maar) en dan niet een barretje, maar lades aan beide kanten.
Dan heb je een mooi ruim werkblad en extra bergruimte.
Zonder dat je eettafel echt in het geding komt (omdat het lades zijn en niet deurtjes)
Wendy schreef:Beter! Al vraag ik me wel af of je op deze manier genoeg kastruimte hebt?
Is het bijvoorbeeld mogelijk om de deur naar de gang te verplaatsen? Of zeg ik nu iets doms?
Nicolien schreef:Bij ons (starters) was 20 jaar niet mogelijkWij hadden aangegeven dat we 20 jaar zagen zitten, maar dan konden we minder hypotheek opnemen. Op zich hadden we het kunnen redden als we een groot deel van ons spaargeld zouden inleggen. Dit wilden wij niet, wij willen ons huis mooi inrichten en nog een aanzienlijk bedrag op de spaarrekening hebben staan. Anders zou al ons spaargeld in het huis gaan zitten.
Sammie schreef:20 jaar is ook super aantrekkelijk, omdat de rente nu lekker laag staat. Wie weet wat ie over 10 jaar doet. Wij hebben iig wel 20 jaar vast gedaan. Geen dertig omdat dan die sprong zo groot wordt.