Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
noviceh schreef:Volgens mij ligt het gras er net in PrairyMooi Noeps! Hebben jullie een ontwerp laten maken? Komt er nog wat achter de beukenhaag mbt bebouwing of blijft het zo’n mooi uitzicht? Met beplanting wordt het nóg mooier, nog even geduld!
Dagmar80 schreef:@Morganlefay: Moooooi! Zoiets was die zaailing ook, foto net gevondenIk zal hem even toevoegen. mobielkiekje, het plan was om nog even met de macrolens te fotograferen, maar mislukt helaas (iets met tijd).
Bij de bloemenzaak hier in het dorp hadden ze vorig jaar ook geel met roze akeleien, prachtig waren die... Maar niet gekocht, vond ze nogal duur... En ik heb al veel akeleien... Maar wel een beetje spijt van, want zó mooi!
[ Afbeelding ]
Ik moet ook nog wat gaan zaaien vanmiddag. Beetje laat, maar het kan nog... Onder andere zonnebloemen, geel is niet helemaal mijn kleur voor de tuin, maar mijn zoontje vindt zonnebloemen geweldig![]()
Verder nog juffertje-in-het-groen in een kleurenmix. Zo'n prachtig, fotogeniek bloemetje
Ik heb ze nu alleen in het blauw, ze zijn alweer opgekomen, straks weer bloemen. O ja, ook nog 'African Bride' zaadjes gekregen voor mijn verjaardag, een nigella soort met donkerpaars met wit, maar daar had ik niet veel bloemen van. Ook maar weer zaaien dit jaar.
[ Afbeelding ]
Nog meer mensen die bloemen gaan zaaien/gezaaid hebben?