Hij staat nu gewoon te koop, dus dan doe je er heel wat meer aan dan als je hem uit de verkoop haalt want dan verkoop je hem sowieso niet 
En tja, als iemand het nodig vindt om daardoor een lager bod te plaatsen...wat verlies je daar aan dan, vergeleken met zelf al de vraagprijs een eind omlaag doen? 
Wat moet ik er meer aan doen dan? Iemand die een huis zoekt in Oostvoorne die komt hem wel tegen op Funda of bij de makelaar.
Moet ik anders een bill-board langs de weg plaatsen? Flyers bij de kranten doen? Neon-licht-pijlen vanaf de AH naar mijn huis? 
Haast elk huis dat te koop staat hier in de regio is verhuurd
Aan expats, oftewel medewerkers van bedrijven die nu aan het bouwen zijn op de Maasvlakte.
Ideale manier van verhuren want die mensen zijn sowieso maar tijdelijk in Nederland. De eerste 2 jaar heeft er bij mij een Italiaanse dame in gezeten die er amper was, en nu alweer een jaar een Belg die er ook weinig is. Maar die het huis wel bewonen (ze zijn er af en toe) waardoor het niet verpietert en er niet gekraakt kan worden, dus dat is beter dan een leegstaand huis 
Bovendien is het zo dat er in overleg best wat mogelijk is, stel dat iemand interesse heeft in mijn huis dan kan het gewoon bezichtigd worden, en in overleg met de huurder / het bedrijf dat het huurt, kan de bewoner eventueel voortijdig vertrekken naar een andere woning zodat een koper er wat eerder in kan.
Dat is gewoon beleefdheid wat regelmatig gebeurt omdat die mensen ook wel snappen dat de huizen toch gewoon voor de verkoop zijn 
Ik heb zelf zo'n vergunning niet, nooit gehoord dat het nodig zou zijn in ons geval 
Gewoon verhuren wilde ik ook absoluut niet, maar zo aan expats en gemeubileerd verhuren is echt ideaal op zich hoor en ook wel veilig qua weer weg gaan, is heel duidelijk tijdelijke verhuur en je verhuurt nog aan een bedrijf ook, voor een veel betere prijs dan aan een particulier
Laatst bijgewerkt door pmarena op 30-08-12 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt