Afgelopen jaar bijna 1000 euro per maand, en dat is nog exclusief de 4000 euro liggeld
Gelukkig wel bijna allemaal eenmalige kosten, en als de renovatie klaar is en we aan boord wonen, dan wonen we wel ook echt heel goedkoop.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Afgelopen jaar bijna 1000 euro per maand, en dat is nog exclusief de 4000 euro liggeld

. Jullie hebben mooie doelen en sparen flink! Zalig.
Wat een doel, moet wel een kick geven als je dat jaarlijks haalt. Dat is gemiddeld 1800/maand sparen. Moest ik de paarden niet hebben, dan zouden vriend en ik dat ook wel kunnen.
Want het besef is wel gekomen dat ik nu wél die ene master kan doen in avondles als ik dat wil, en als instappen in februari kan. Keuzes keuzes, veel te veel keuzes
denice schreef:Ik ben al maanden aan het meelezen met jullie, maar mag ik ook meepraten?
.
Ik ben al best een tijdje bezig met sparen, en heb de afgelopen tijd bijvoorbeeld ook flink mijn best gedaan om op de energiekosten te bezuinigen.Neonlight schreef:Wij zitten nu net onder de 2000 bruto aan hypotheek. Ook lineair. Afgelopen maand nog 20k extra afgelost, doen we eigenlijk ieder jaar in december. Wij willen zo snel mogelijk die schuld weg hebben, dus lossen veel extra af. Ook omdat de hypotheek doorloopt in onze pensioen jaren, dan is het wel lekker om die schuld niet meer te hebben.