Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fitzroy schreef:Nou, 1 ding: de paardenkosten (cq cavia in mijn geval) heb je niet.
Varekaj schreef:Hoe wordt je miljonair? Door als biljonair paarden te kopen
Varekaj schreef:Wat is het minimum van de CAO? Je hebt een bachelor paraveterinair dacht ik, kan je niet iets doen zoals een educatieve bachelor en dan erna gaan lesgeven? In België kan dat, dan ga je erna bijvoorbeeld biologie geven in de lagere school of de eerste klassen van middelbare school.
Je kan misschien als ZZP'er beginnen naast die job als oppas aan huis of als spreker in scholen/op evenementen. Is er een onderwerp waar je echt heel sterk in bent of zeer veel vanaf weet?
JudithO schreef:Zo deden wij dat voorheen inderdaad ook. 3x in de week lesgeven en dat leverde voldoende op om mijn 3 Shetten van te kunnen onderhouden destijds. Nu staan ze afgelegen en is dat geen optie meer, ook vanwege de gezondheid van de pony's die helaas niet meer is zoals het was. Maar goed, eind april komen ze naar Frankrijk aan huis en dan wordt het weer wat goedkoper.
Faelynn schreef:JudithO schreef:Zo deden wij dat voorheen inderdaad ook. 3x in de week lesgeven en dat leverde voldoende op om mijn 3 Shetten van te kunnen onderhouden destijds. Nu staan ze afgelegen en is dat geen optie meer, ook vanwege de gezondheid van de pony's die helaas niet meer is zoals het was. Maar goed, eind april komen ze naar Frankrijk aan huis en dan wordt het weer wat goedkoper.
Heb zelf ook zitten denken om zo iets te doen, privé les geven op m’n eigen paard, maar kan/mag dat zomaar? Heb t idee dat er betreft verzekering ed nog al wat haken en ogen aan zitten.