Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
123321 schreef:Schaaldelen kun je ook bij de grotere bouwmarkten kopen https://www.karwei.nl/assortiment/schaa ... lsrc=aw.ds
Janine1990 schreef:Ja krom waaibomenhout moet ik inderdaad niet hebben gezien wat er op komt te staan
Ik denk dat het iets van eikenhout wordt.
Janine1990 schreef:Ja krom waaibomenhout moet ik inderdaad niet hebben gezien wat er op komt te staan
_San87_ schreef:Janine1990 schreef:Ja krom waaibomenhout moet ik inderdaad niet hebben gezien wat er op komt te staan
Wat ook krom kan/gaat trekken in meer of mindere mate. Tenzij je hout kunt krijgen dat al een hele poos ligt te drogen, een jaar of 10/20 bijvoorbeeld. Maar daar betaal je dan ook echt voor.
Wij hebben het ook met het eikenhout, dat werkt, dus er zijn ook een aantal planken die boller of wat hol gaan staan.
Janine1990 schreef:_San87_ schreef:
Wat ook krom kan/gaat trekken in meer of mindere mate. Tenzij je hout kunt krijgen dat al een hele poos ligt te drogen, een jaar of 10/20 bijvoorbeeld. Maar daar betaal je dan ook echt voor.
Wij hebben het ook met het eikenhout, dat werkt, dus er zijn ook een aantal planken die boller of wat hol gaan staan.
Nou ik zit dus een beetje te denken aan gebruikt hout inderdaad. Het liefst met 8 lagen verf...
Denise, loods5 hebben we hier niet geloof ik
Giolli schreef:Hallotjes hier was ik weer.![]()
Inmiddels licht mijn hele huis in puin en komt over 14 dagen de stukadoor. Ik moet dan alle meubels uit huis hebben. Morgen komt er een geïnteresseerde en dat brengt ons bij het volgende probleem, wij kunnen nog steeds niet slagen voor nieuwe meubels.![]()
Waarschijnlijk zullen we voor witte meubels gaan in Scandinavische stijl. Ik kan alleen nergens een winkel vinden die daar leuk aanbod in heeft? (Omgeving Arnhem, of online) Ikea heeft wel veel wit en Scandinavisch maar de meubels zijn het elke keer net niet.
We zoeken 1 hoge buffet/vitrine kast, of 2 smalle naast elkaar.
1 tv meubel en een salontafel.
We zoeken wat in deze sfeer:
[ [url=m/oHkUF4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vond deze kast ook wel erg mooi maar de afmetingen vielen tegen, een poppenhuisje ofzo.
noviceh schreef:Wat een mooie, warme kleur SaskiaB! Ik zou het in natuurlijke- of herfsttinten gaan zoeken:
[ [url=m/cO262i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SP14hu.jpg]Afbeelding[/url] ]
MamaMiesje schreef:Have children, they said.
It'll be fun, they said
Schemerdier schreef:Misschien eens kijken op home24.be ?
[ [url=m/bmOTCH.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DqlDhM.png]Afbeelding[/url] ]
SaskiaB schreef:noviceh schreef:Wat een mooie, warme kleur SaskiaB! Ik zou het in natuurlijke- of herfsttinten gaan zoeken:
[ [url=m/cO262i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SP14hu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Grijs is ook nog wel een optie ja! Vandaag wordt de vloer gelegd, even kijken hoe dat eruit komt te zien.
Heel licht vind ik ook mooi, maar met een peuter en een baby is dat wellicht wat minder praktisch