Nou je had tenminste isolatie 
Is (opnieuw) aanbouwen niet een optie?
Je zou evt. tijdelijk kunnen huren.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(alhoewel, wel een stukje groter maar jaren 30 en volledig opgeknapt). Zij hebben een nieuwe uitdaging gekocht, zij hebben t wel eerst gekocht en toen pas hun oude huis verkocht. Dat was niet helemaal de bedoeling, ze hadden het andersom gepland. 1 juli is de overdracht en de aannemer begint bij hun pas net, dus dat gaan ze niet redden. Dus ze gaan in een tijdelijke woning zitten. Maar dat is voor jullie dus geen optie begrijp ik.
Sammie schreef:11 lagenNou je had tenminste isolatie
Is (opnieuw) aanbouwen niet een optie?
Je zou evt. tijdelijk kunnen huren.

Nu nog de financiering rond krijgen en dan heb ik straks officieel een eigen huis. Jeetje, dat wordt zuinig leven
Dan kun je ook gerichter zoeken. En hou rekening met de k.k. die je waarschijnlijk (deels) zelf zal moeten betalen. 
Dan is het al 12 augustus ipv 17 juli! Zou eerder denken aan 4 weken: 2 weken uitloop door starterslening en 2 weken voor aanvraag + afsluiten van hypotheek. Of heeft zij wel gelijk met 8 weken?
En natuurlijk nog maar afwachten of alles goedgekeurd wordt.
Toen ik belde met de SVN van de starterslening zei ze wel dat het wel degelijk sneller kan gaan dan de standaard 6 weken, MITS álles aanwezig is en je niks hoeft na te sturen. Als het goed is, is in ons geval alles compleet omdat we dit samen met de financieel adviseur hebben gecontroleerd en aangevuld. Dus ergens hoop ik op een wonder
Vandaag is hij eindelijk in behandeling genomen, na 7 werkdagen ipv 5, dus dat begon al goed... not.
Getver, ik zeg intussen al bijna 2 maanden dat het nog 2 maanden duurt!
Berdien schreef:Die lui moeten dat Wendy. Hoe graag ik soms ook de boel een flinke schop wil verkopen om het sneller te laten gaan, er zijn nou eenmaal processen en trajecten die gevolgd moeten worden. Die waarborgen ook een stukje kwaliteit en continuïteit. Hoe frustrerend dat soms ook is...

zit je nog nergens aan vast ..