Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Ik vind t kleed heel tof! Alleen dat petrolblauwe kussen en die grijze plaid passen dan weer minder. Misschien vervangen voor een (donker)groentint?
Giolli schreef:Hallotjes hier was ik weer
Waarschijnlijk zullen we voor witte meubels gaan in Scandinavische stijl. Ik kan alleen nergens een winkel vinden die daar leuk aanbod in heeft? (Omgeving Arnhem, of online)
Giolli schreef:Hallotjes hier was ik weer.![]()
Inmiddels licht mijn hele huis in puin en komt over 14 dagen de stukadoor. Ik moet dan alle meubels uit huis hebben. Morgen komt er een geïnteresseerde en dat brengt ons bij het volgende probleem, wij kunnen nog steeds niet slagen voor nieuwe meubels.![]()
Waarschijnlijk zullen we voor witte meubels gaan in Scandinavische stijl. Ik kan alleen nergens een winkel vinden die daar leuk aanbod in heeft? (Omgeving Arnhem, of online) Ikea heeft wel veel wit en Scandinavisch maar de meubels zijn het elke keer net niet.
We zoeken 1 hoge buffet/vitrine kast, of 2 smalle naast elkaar.
1 tv meubel en een salontafel.
We zoeken wat in deze sfeer:
[ [url=m/oHkUF4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vond deze kast ook wel erg mooi maar de afmetingen vielen tegen, een poppenhuisje ofzo.
ElSea schreef:noviceh schreef:Yeah, eindelijk een plafondventilator en vloerkleed in de slaapkamer!
[ [url=m/oOFLvR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er sereen uit zeg!
Wij hebben weer een klusavond vanavond, zal morgen even wat foto's delen. Wordt meer en meer ons huisje
In ieder geval alvast deze:
[ [url=m/OPcNml.jpg]Afbeelding[/url] ]
karijn schreef:noviceh schreef:Yeah, eindelijk een plafondventilator en vloerkleed in de slaapkamer!
[ [url=m/oOFLvR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar is dat kleed van? Lijkt meer ovaal dan rond! Althans, de hoeken zijn afgerond?
ElSea schreef:Thanks voor de leuke reacties!
Wat voor hout het is weet ik niet.. het zat er al, is een draagconstructie voor het vervangen van een draagmuur. Heel hard opgeschuurd (was helemaal donkerbruin geverfd) en met transparante beits behandeld. Ik heb alleen wel een idee voor een plank voor je, zal morgen even foto's maken.
Giolli schreef:Hallotjes hier was ik weer.![]()
Inmiddels licht mijn hele huis in puin en komt over 14 dagen de stukadoor. Ik moet dan alle meubels uit huis hebben. Morgen komt er een geïnteresseerde en dat brengt ons bij het volgende probleem, wij kunnen nog steeds niet slagen voor nieuwe meubels.![]()
Waarschijnlijk zullen we voor witte meubels gaan in Scandinavische stijl. Ik kan alleen nergens een winkel vinden die daar leuk aanbod in heeft? (Omgeving Arnhem, of online) Ikea heeft wel veel wit en Scandinavisch maar de meubels zijn het elke keer net niet.
We zoeken 1 hoge buffet/vitrine kast, of 2 smalle naast elkaar.
1 tv meubel en een salontafel.
We zoeken wat in deze sfeer:
[ [url=m/oHkUF4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vond deze kast ook wel erg mooi maar de afmetingen vielen tegen, een poppenhuisje ofzo.