Vionnesem, dat is geen fijne situatie. Heb je wel al een andere woning?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corine1981 schreef:De beschikking hebben we beiden nog maar een convenant dus niet. Die laatste kun je niet bij de rechtbank opvragen en geen idee welke notaris het ingeschreven zou moeten hebben?
Nu de verschillende advocaten (zijn er nogal wat want eerst beide mediation geprobeerd en daarna werd het vechten) maar mailen
vionnesem schreef:Hoe is momenteel de woningmarkt? Worden huizen snel verkocht of hangt dat van de huizen af
Prairy schreef:corine1981 schreef:De beschikking hebben we beiden nog maar een convenant dus niet. Die laatste kun je niet bij de rechtbank opvragen en geen idee welke notaris het ingeschreven zou moeten hebben?
Nu de verschillende advocaten (zijn er nogal wat want eerst beide mediation geprobeerd en daarna werd het vechten) maar mailen
Ik heb (gelukkig) de ballen verstand van scheiden, maar m moeten ze niet de akte van scheiding en deling van jullie oude huis hebben? Die kun je uit het kadaster halen.
Liselot schreef:We zijn er nog niet he, financiering voor het huis wat wij willen kopen moet nog definitief rond. We hebben nu t/m 13 juli en ik probeer ons nu op de spoedlijst te krijgen.
Liselot schreef:Ben bang dat het inderdaad alsnog spannend gaat worden. Ik krijg iig van de makelaar nu een verklaring die er voor zorgt dat we op de spoedlijst komen. Hopelijk is het dan uiterlijk 13 juli allemaal rond
Wat superhandig dat jullie de voortgang online kunnen volgen zeg! Scheelt een bult stress denk ik of niet?