Gefeliciteerd!
@ berthe
Bij jullie is het morgen ook zo ver spannend!!
Ik snap dat de achterburen wel boos zijn op de gemeente, maar gelukkig niet op jullie.. Dat de gemeente het stuk niet aan hun verkocht heeft vind ik niet zo gek.. Wellicht straks fijne buren aan elkaar en word het vergeten..
@ Ireen_
Welkom!
Spannende tijden tegemoet voor jou!
Jammer dat het ene appartement het niet is geworden.. Maar geloof me dan komt er iets mooiers voorbij... hoe vaak wij wel ergens heen hadden gebeld dat het al verkocht was of al een bod op gedaan en we er niet tussen kwamen. En uiteindelijk is het huis wat we nu gekocht hebben met veel geluk op ons pad gekomen alsof het zo bedoeld was.. voor jou komt het dus ook zeker weten!
@ Mizoan
Jeetje zeg wat naar om zo terug te komen

Ik hoop dat je vlot ergens doorgang kan vinden en je ex mee gaat werken.
@ Nicolletje

@ Lolleke
Wij hebben veel gezien wat het voor ons gewoon elke keer net niet was en toen het, het was was het ook direct van dit MOET het zijn.. Misschien dat je, dat gevoel moet hebben? Al is dat wel lastig hoor.. Wat zeggen ze ook altijd bij twijfel?
Verder is dat wel erg lastig zeg met die lening, wij zaten dan ook met wat anders met contracten en dergelijke waardoor we zoveel minder konden lenen.. Wellicht handig een adviseur is in te schakelen? Wij hebben uiteindelijk bij 3 verstrekkers een offerte aangevraagd en met 1 konden we maar door.
@ Wolken
Al lekker druk bezig in je huisje zo te lezen en nog tijd om te genieten

Morgen is bij ons de overdacht om 9 uur al

Maandag waren we nog bij de verzekering geweest voor het verzekeren van het huis en inboedel, bij de verzekering waar ook de hypotheekadviseur alles voor ons heeft gedaan. Komen we daar kunnen ze niks, omdat het huis te veel inhoud heeft aan bergruimte etc. en er een taxateur langs moet komen. Dat hadden ze van te voren ook wel kunnen weten daar alles daar op kantoor ligt.. Blijkt dat de taxateur ook nog op vakantie is en na 24 augustus kan.. In voorlopige dekking kon uiteindelijk wel.
Echter is het zo dat volgens mijn vriend destijds is aangegeven dat we een korting van 200 euro ergens konden krijgen als we daar ook de verzekering deden? Ik heb dit niet geheel mee gekregen, maar hypotheekadvies kosten hebben we een tweetal voorbeeldberekeningen gehad 1 van in november toen waren de hypotheekadvies kosten nog een 100 euro lager en nog 1 rond deze tijd met ook daar de kosten op. Nu zegt degene van de verzekering dat die er al is afgetrokken van de hypotheekadvieskosten die 200 euro, omdat we de verzekeringen al zouden onderbrengen? Heel erg vreemd.. Gesprek met degene over de verzekeringen liepen ook niet lekker, voelden ons net een nummertje.
Inmiddels een verzekeraars gebeld hier vlakbij een onderlinge en die komt morgenmiddag al.
Nou ja we zien het allemaal wel weer, morgen kunnen we lekker bezig