Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Blue_Eyes schreef:Oooh Rielsje maak een volgtopic!
Bielsje schreef:Blue_Eyes schreef:Oooh Rielsje maak een volgtopic!
We gaan er de eerste 5 jaar niets aan doen, behalve dan woonruimtes verven, vloer erin en een MP keuken![]()
Een volgtopic, hoe kan ik zo goedkoop mogelijk iets bewoonbaar maken?![]()
De vloerbedekking was helemaal rood! Er is niets gespoten, daglicht was schijnbaar genoeg![]()
We hebben dus ín (of hoe zeg je dat) de vloerbedekking gekeken en het onderste kwart van de vezels was nog rood![]()
Maar hoeveel jaren zijn er nodig voor dat proces...
. Geen idee hoe de kleuren daar gaan staan maar hé, was outlet
.
. Dus ik denk dat dit een goede oplossing gaat zijn.

.
. Dus het plan is dat mijn man zich plusminus 5 jaar over de kop werkt en ik in de tussentijd bezig ga met een bouwvergunning, ontwerp en weet ik het allemaal zodat we hopelijk wat nieuws neer kunnen zetten zodra het geld er is... Wel iets in dezelfde stijl, dezelfde afmetingen maar dan mét fundering
.
. We lijken goed op 1 lijn te zitten in ieder geval! Hij woonde tot 6 maanden geleden nog in dit huis trouwens, en als hij het kan...
. Dus dat komt vast goed en we kunnen beide vaste lasten dragen als het toch tegenzit gelukkig!
Bielsje schreef:Ik denk het wel, tot nu toe krijg ik daar iedere keer een gevoel van rust dat ik normaal alleen krijg als ik voorbij Zwolle ben![]()
Er is een volgtopic hoor! Ik weet alleen nog steeds niet hoe ik dat moet linken dus succes
Bielsje schreef:DuoPenotti schreef:Ik vind hem ook mooi betreft bouw.
Maar die tegels, daar zou ik echt gek van worden zo glanzend.
Gewoon niet gaan dweilen, problem fixed