Nou was nog stressen maar laatste kerstcadeautje is net ook nog op tijd afgeleverd door DHL

echt alles online besteld dit jaar, te erg maar ging ff niet anders

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:ik heb geen idee hoe ze daar in België tegenover staan qua waarde.
Varekaj schreef:Ticket to ride is inderdaad heel leuk, zeker als je het met meerdere speelt.
Ook een aanrader is Keer op Keer of The Game, maar die laatste kan je enkel met 2 spelen. Al is er ook een variant voor 2-4 spelers, die moeten we zelf nog uitproberen.
Koeienkoppen is nog zo eentje om in groep te spelen en je kapot te lachen. The Game en die laatste zijn kaartspelletjes trouwens.
En regenwormen mag ik ook niet vergeten!
Voordeel is dat ze allemaal relatief klein zijn qua verpakking, perfect om mee te nemen op reis.
Wij kregen gisteren een soort escaperoom/crimibox spel cadeau. Heel erg leuk, alleen jammer dat je het maar 1x zelf kan spelen want nadien ken je de oplossing. Je kan ze meestal wel resetten en doorgeven aan anderen. We hebben er al 2 gedaan vorig jaar, nu dus een nieuwe gehad.
Vriend heeft van mij een puzzel gehad van zijn favo NBA ploeg, had hij zelf gevraagd. Ik kreeg van hem spulletjes van Roll'Eat, super blij mee!
Dit zijn spullen om je snacks/boterhammen mee te nemen met herbruikbare en wasbare verpakkingen. Het ene is een afsluitbaar zakje voor snacks (koekjes, brood, boterhammen), dan nog een placemat die je ook kan gebruiken om je brood in te wikkelen en als laatste een soort placemat waar bakjes/kommetjes in gewikkeld kunnen worden.
Met vrolijk pinguïnmotief![]()
Heel erg leuk dit, is besparend op verpakking, neemt veel minder plek in dan een broodtrommel en super handig.
Suzanne F. schreef:purny schreef:Ik ben me net weer eens rot geschrokken van de prijs aan de kassa.
Ik las dat het nog veel erger gaat worden in 2023.