Dat geloof ik allemaal best maar ik heb momenteel echt geen budget om een hoop meubels te gaan huren..
Ja die bank staat daar idd ongelukkig, maar het was of leeg of dus dit.. En volgens de makelaar is dit een stuk beter.. Die tafel is veeeel te groot voor de gang, en zeker met die bombastische stoelen, en normaal stond die daar ook niet.. Maar heb gisteren het hele terras etc opgeruimd ( waar die tafel stond) en toen waren er mensen die vonden dat daar waar de tafel stond op een gang leek.. Bij mij stond er oorspronkelijk een kast en dan kwam het veel beter tot z'n recht..
Planten kan ik wel halen, daar had ik eigenlijk niet zo bij stilgestaan, maar het probleem is dat ik er door omstandigheden maar 1 x pm heen kan.. Dus die planten zijn heel snel dood..
Die tafel tegen de muur zetten kan idd ook, zo hadden de vorige bewoners het, maar dat vond ik dan weer raar..
Heb ondertussen aan m'n makelaar gevraagd om nieuwe foto's te komen maken, maar in tussentijd wou ik zelf even het heft in handen nemen..
Liezel1: dat bed is gewoon heel groot: 2m x 2m.. Kan moeilijk een kleiner bed toveren voor de foto's helaas..
Bij de badkamer ben ik die schoonmaakmiddelen gewoon stom vergeten weg te halen..
En van de inloopkast weet ik echt niet hoe je daar een goeie foto van gemaakt moet krijgen..
Karin1985: de makelaar weigert er foto's van een lege kamer op te zetten om de reden die Sammie dus aanwijst.. En Sammie: ik heb je bericht heus wel gelezen hoor.. Sorry dat ik ben vergeten te antwoorden