Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
magriet schreef:lIk vind het maar een eng idee dat ik mijn banknummer dan zomaar geven. In combinatie met gratis doen bij mij de alarmbellen rinkelen.WS onterecht maar ik durf het dus niet aan
Rebecca schreef:Mam had weer persoonlijke aanbiedingen! Oa kip en varken , wat salades voor op brood hmm
elenaMM77 schreef:dat zijn de beste aanbiedingen..
daar haalde ik vroeger iedere week een biefstukje (omdat ik die miste door mijn trein),
een bevroren portie nasi genoeg voor mij en een vriendin, zodat ik 1x per week in ieder geval met iemand gezellig samen kon eten, zonder dat het studietijd koste om te gaan koken (lol).
een fles cola en een halve rozijnencake..
topzaakje dat 'mamwinkeltje' 24/7 open in geval van nood..
helaas sinds een jaar of anderhalf terug voorgoed gesloten
elenaMM77 schreef:dat zijn de beste aanbiedingen..
daar haalde ik vroeger iedere week een biefstukje (omdat ik die miste door mijn trein),
een bevroren portie nasi genoeg voor mij en een vriendin, zodat ik 1x per week in ieder geval met iemand gezellig samen kon eten, zonder dat het studietijd koste om te gaan koken (lol).
een fles cola en een halve rozijnencake..
topzaakje dat 'mamwinkeltje' 24/7 open in geval van nood..
helaas sinds een jaar of anderhalf terug voorgoed gesloten
Tancreda4 schreef:Hier ook een top mamwinkeltje. Ik eet er nu iig 1x in de week en mijn ouders helpen mij nu ook wat met de kosten.... ben ik niet trots op, ik ben volwassen en wil toch echt zelf mijn bonen doppen. Maar momenteel gaat dat helaas niet.... Maar wel top dat ze het doen, heel blij met mijn ouders