Vertalen had ik zo snel even bij fairlingo gevonden. Ga het in februari eens op mijn gemak bekijken, maar als jij er al eerder mee begint hoor ik graag je bevindingen

Volgens mij is het echt van alles en nog wat, niet alleen videos maar ook medische gesproken teksten, podcasts, van alles.
Is meer dat ik het kan doen als en wanneer ik zin en energie heb, en zolang ik zin en energie heb.
En om hopelijk weer een beetje structuur in mijn dagen te krijgen want de laatste maand vlieg ik van hot naar her en van afspraak naar afspraak.
Maar eerst, lekker vakantie Curaçao in januari.

op de website van EnergieDirect staat een rekentool, heb die ingevuld, met waardes van mijn nieuwe ketel, dan kom ik op iets van 150 Euro per maand voor energiekosten. Want ik blijf dan gelukkig onder het prijsplafond. 

ik had wat op kunnen halen bij een opdrachtgever maar door die val van van de week ben ik nog steeds niet 100% ik durf niet in de auto te stappen of op de fiets...                                                         

maar eerst eens polsen hoe haalbaar en interessant het is om het ook effectief te doen. Verder ook alweer 2 opleidingen in het vizier en ga me informeren of een universitaire opleiding ook in modules gevolgd kan worden. Beter gezegd, of ik zelf bepaalde vakken kan opnemen en daar een certificaat voor krijgen.