Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjanB schreef:Ik vind em ook niet uitgeleefd. Gewoon gedateerd.
Wij kregen het advies om nog ff te wachten met ons huis online zetten dus over twee weken pas foto’s en dan op funda. Het schijnt nu wat rustiger te zijn omdat half Nederland nu op vakantie is.
Alja schreef:Narya schreef:Is waarschijnlijk sinds de jaren 70 niets maar aan gedaan, maar ik had mij iets voorgesteld dat een stuk erger was.. daar valt echt wel wat leuks van te maken!
Idd m’n schoonvader heeft het huis in 1974 zelf gebouwd en er is nooit meer wat aan gedaan.
Steenbok12 schreef:Wanneer expats naar nederland komen voor een bepaalde periode om te werken. Moeten die dan in Nederland ingeschreven staan? Als je bv naar Australië gaat en je gaat daar een jaar werken dan hoeft dat ook niet toch.
Citaat:Een expat die binnen een half jaar meer dan 4 maanden in Nederland woont, moet zich inschrijven bij de gemeente. De expat moet dit persoonlijk aan de balie doen, binnen 5 werkdagen na aankomst in Nederland. Wanneer de partner en/of kinderen ook in Nederland komen wonen, dan moeten zij zich ook persoonlijk inschrijven.
lucifertje schreef:Wij wilden een tijdje geleden nog naar een huis gaan kijken. Uiteindelijk afgebeld omdat er echt nog veel aan moest gebeuren. Stond de koop voor 6 ton, is uiteindelijk weggegaan van 725echt schokkend! Tis echt een dorp waar je 2 straten en een kerk hebt.
ingedebruijn schreef:lucifertje schreef:Wij wilden een tijdje geleden nog naar een huis gaan kijken. Uiteindelijk afgebeld omdat er echt nog veel aan moest gebeuren. Stond de koop voor 6 ton, is uiteindelijk weggegaan van 725echt schokkend! Tis echt een dorp waar je 2 straten en een kerk hebt.
Poeh daar heb je ook niks aan gemist dus
nova_zodiax schreef:Wij hebben ook eindelijk een huis kunnen kopen in deze gekte. Ik vind het wel een “ding” zoveel geld te betalen voor een rijtjes huis (325). Ik zocht het op, de vorige eigenaar heeft het in 2011 voor 150 gekocht, manmanaman. Als het aan mij lag hadden we nooit iets gekocht maar volgens mijn vriend blijft de gekte nog wel. Ik ben zo bang dat alles straks in stort en wij met een veel te duur huis zitten. Voordeel is dat mijn mooie, nieuwe sociale huurwoning op de markt komt!
Maar het is wel een heel leuk huis wat we gekocht hebben.