Dan probeerde ik meer/minder water, andere plek met meer/minder licht. Hielp dat niet, dan in de groene bak en wat idinn zegt, op naar de winkel om nieuwe
Hier wat planten hoekjes van mij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hoe heb je die gemaakt?
een bromelia die helaas echt niet happy was dus die is ook verhuisd.
Rouwvliegjes behoren inmiddels tot de vaste bewoners. Gelukkig niet zoveel.
xTammyy schreef:Lelies haal ik hier niet meer in huis, maar verder kijk ik daar niet bewust naar moet ik zeggen.
Monstera viel hier blijkbaar niet in de smaak en de katten lopen beiden nog vrolijk rond
[ [url=m/oX9cyE.jpg]Afbeelding[/url] ]
xPabloBokt schreef:Je kunt idd aaltjes gebruiken, ik heb dat hier ook gedaan toen ik een verdenking had en nu heb ik niets meer. Beneden nog wel rouwvliegjes maar mijn plant heeft er geen last van.
thx!

) en ondertussen verzin ik plek in huis. Hij is eigenlijk te groot, alles staat al vol..
Luxorvalkje schreef:Ik heb twee actieve binnen katten. Die zitten eigenlijk niet aan de planten. Ook niet de monstera en de lelies. Amaryllis laten ze ook met rust. Kerst roos heb ik nooit gehad.
Wel hebben ze kattengras, daar zijn ze blij mee.

en mijn calathea orbifolia is alles behalve blij. Hij deed het eerst super goed, 4 nieuwe bladeren in een keer! De bladeren gingen opeens hangen, daarna krullen. Ik geef amper water dus ik dacht eerst dat het daar aan lag, maar na water geven kwam er geen verbetering. Lijkt wel alsof ie het water niet opneemt. Ik heb hem een tijdje in de keuken gezet voor hogere luchtvochtigheid maar ook dat helpt niet. Wat kan ik doen?