Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ohh wat verschrikkelijk lijkt me dat![]()
NB iemand enige ervaring met een extra groep bijplaatsen om de keukenapparatuur een beetje te verdelen over de aansluitingen?
Ik lees steeds dat een extra groep plaatsen zo onwijs eenvoudig is, maar dan moet er toch nog een draad van de stoppenkast naar de keuken?of gaat dat miraculeus vanzelf?
Cer schreef:DD ik heb echt geen flauw idee, maar ik heb maar twee groepen in Mn flat en ik lees op internet overal dat mensen 4 tot 7 groepen hebben, en dan dingen over wattage van apparaten enzo.. en maar zoveel per groep en max zoveel wand contact dozen et etc... werd er helemaal nerveus van
Cer schreef:Het scheelt misschien dat ik dat niet heb, alleen koelkast, cv en wasmachine plus wat kleine dingen in de keuken. Het is wel koop dus als ik wat zou laten doen moet t wel goed zijn idd
Janine1990 schreef:Nu wil ik niet zeggen dat verhuurders alles zo keurig regelen, maar je kan er wel van op aan dat ze niet toestaan dat een bewoner met de elektra gaat knoeien, dus de basis zal prima zijn.
DubbelDun schreef:Janine1990 schreef:Nu wil ik niet zeggen dat verhuurders alles zo keurig regelen, maar je kan er wel van op aan dat ze niet toestaan dat een bewoner met de elektra gaat knoeien, dus de basis zal prima zijn.
Ik heb in mijn oude huurhuis ook de 10 amp stoppen vervangen door 2x een 16 amp, geen verhuurder die ooit in de stoppenkast gaat kijken hoor