Heerlijk vrieskou met zon . Gisteren de hele dag hier mistig dus dit is echt een verademing. De varkens vonden het wel koud. Die wilden niet uit hun stro nestjes komen.
Wij gebruiken een schep daarvoor... Maar wel gemerkt dat als de bakken 's morgens zijn losgehakt, de paarden dit zelf de dag door blijven doen. En éten!! Echt heel veel hooi eten ze! Veel meer dan normaal.
Maar, gelukkig is de bak bij ons helemaal goed te doen, dus morgen lekker rijden. Voor mij is dit echt geweldig! Mag zo blijven! En dan nog even een Elfsteden erbij en je zal mij de hele zomer niet horen klagen over de hitte. Dan heb ik mijn heerlijke winter gehad!
tine10
Geplaatst: 17-01-17 20:31
Inderdaad, hooi is niet aan te slepen
Bak is onbruikbaar, onder de sneeuw zit heel veel ijs door de enorme regenbuien voor het sneeuwen
Hard bevroren zou niet zo heel veel uit moeten maken als de bak maar niet glad is.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-17 21:24
Iejoorr schreef:
Hoe doen jullie dat Agossie Bak was hier wel gesleept en vlak gemaakt, maar alsnog hard bevroren
Zout.
We hebben 2 bakken, één daarvan is goed geprepareerd zodat er gereden kan worden. De paddocks zijn nog wel hard, maar niet glad meer. Wij hadden hier amper sneeuw. Dat scheelt ook.