Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VanHuisUit schreef:Ik ben in mijn jaren '30 appartement van 75m2 ook gewoon rond de 6, 7 m3 per dag kwijt hoor en het is behoorlijk frisjeslees 17 graden.
Gelukkig ergens 2e week januari mijn nieuwe HR cv ketel. Schijnt 200% te gaan schelen...
@Felien
Er mee bezig zijn is al een hele stap hoor! Enne... tja, ik ga niet op wintersport... kan het me simpelweg niet veroorloven. Of ik moet veel harder werken dan nu en dat heb ik er niet voor over![]()
Alles heeft te maken met keuzes.
Maar welke je maakt beslis je helemaal zelfhet bewust zijn van de keuzes en je daar al dan niet goed bij voelen dat is denk ik waar we allemaal een beetje naar streven...
Ik ga bijv de hele maand juli en augustus nauwelijks werken, zalig vind ik dat, lekker beetje op pad met de boot, ik vind het wel best. En juni is het al wat fading out, september weer fading in...
En in oktober ga ik altijd een of twee weken naar iets warms. Afgelopen jaar Andalusie. En dan doe ik niet l*llig mbt de accommodatie.
Prairy schreef:Is dat niet alleen voor december? Mijn maandbedrag (wel met een dynamisch contract) is voor december 70 euro ivm die tegemoetkoming ipv 260 waarnaar het verhoogd zou worden.