Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babsiej schreef:Nee. Er wonen tegenwoordig veel meer mensen alleen. Veel mensen vinden het zelfs een recht om eigen woonruimte te hebben ipv te delen.
lucifertje schreef:Gefeliciteerd chawi, super leuk huis! Nog verbouw plannen?
Babsiej schreef:Je kan dat willen en een recht vinden, de keuze is er niet.
Andere optie is op straat?
Babsiej schreef:We hebben het hier over mensen die een huis zoeken. Dus inderdaad, vaker met broer/zus/ vrienden etc een huis delen. Ook beter betaalbaar.
En uiteindelijk zijn die huizen er ook niet voor allemaal, kunnen er ook bijna niet komen, ons landje is te klein, te weinig mensen in de bouw…
ingedebruijn schreef:Babsiej schreef:We hebben het hier over mensen die een huis zoeken. Dus inderdaad, vaker met broer/zus/ vrienden etc een huis delen. Ook beter betaalbaar.
En uiteindelijk zijn die huizen er ook niet voor allemaal, kunnen er ook bijna niet komen, ons landje is te klein, te weinig mensen in de bouw…
Hoe rot ook.. Dan kun je nog geen mensen dwingen om hun huis te delen. Met wie dan ook.
xLoki schreef:Prachtig huis Chawi!
Hoe gaat het hier met de starters die iets alleen willen kopen? De moed begint mij echt een beetje in de schoenen te zakken... 2 huizen bezichtigd, allebei echt krotten van huizen (moest veel aan gebeuren, en beetje chabby buurt, oude sociale huurwoningen) en bij beide afgehaakt, omdat ik er doodongelukkig in zou worden. Wat ik zoek kan ik niet betalen, en wat ik wel kan betalen gaat weg voor minimaal 20k over de vraagprijsHoe doen andere mensen dit??
karuna schreef:8 miljoen huizen, hoe kan dat dan? Alhoewel sprak vandaag een mevrouw die woont half in nederland half elders. En dan staat dus steeds een van de twee huizen leeg. Maar dan nog 8 miljoen huizen op 17 miljoen mensen? Dat zou toch genoeg moeten zijn?
Alja schreef:De uitgewoonde “hut” van m’n schoonmoeder staat ook op funda
Vandaag drie kijkers en maandag ook twee.
Weet niet hoe je een linkje plaatst maar ben benieuwd hoe snel dat huis gaat