Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Esirene schreef:Bij de NVM open huis dagen zijn het vaak de bewoners zelf die aanwezig zijn. Vond ik inderdaad ook erg ongemakkelijk, liever een (onafhankelijke) makelaar of iemand anders. Bij een van de bezichtigingen waren de ouders van de eigenaar er, die hadden een hond mee die meer de aandacht trok dan het huis
Erg ongemakkelijk
rina schreef:Relaxed schreef:Ok, dat huis verkopen vind ik nu al helemaal niks.. Zit continu op mijn telefoon te loeren of ik geen oproepen of mails mis.. Moet mijn hele huis spik en span houden terwijl ik normaal echt een rommelkont ben.. En nu vraag ik me alleen maar of de makelaar al meer bezichtigingen heeft staan en wanneer ik dit dan hoor![]()
*klaagmodus uit*
Klaag met je meeHier net weer een bezichtiging gehad en voor volgende week staan er ook nog 2 in de planning. En omdat onze eigen makelaar op vakantie is heeft hij zijn Duitse collega de bezichtiging laten doen. Ehmm die had ook nog een aantal die wat zochten en hij wilde nu even kijken of hij voor vrijdag nog wat in kon plannen. Bezichtigen leuk, maar ook ik ben absoluut, ik herhaal absoluut GEEN huisvrouw, en de tent kan hier ook zalig op z'n kop staan ik stoor me er niet aan. En nu alles moet netjes, strak en schoon. Bas, Sebje en Sebastiaan (spin
) vinden me al helemaal niet meer aardig. Normaal mogen ze gewoon in de hoekjes wonen van mij, en nu moet ik ze elke keer wegzuigen
![]()
Het enigste wat ze bij mij niet voor mekaar krijgen is dat ik weg ben als er een bezichtiging isIk laat me niet wegjagen, en daarbij zit ik met mijn beestjes. Maar daar heeft mijn makelaar ook geen probleem mee.
Maar ook ik kan gewoon niet wachten tot het allemaal klaar is en we zelf wat kunnen gaan zoeken in Nederland.
Alja schreef:Je moet wel opletten maar Miss weet je het ook wel, maar als die Duitse makelaar hem gaat verkopen moet hij ook een persentage hebben die jij moet betalen.
moonsparkle schreef:
Huis in Witteveen gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/witteveen/hui ... kanweg-24/
Op wandelafstand van een bos dat lijkt me echt heerlijk, zo te zien geen heel groot bos, maar nu woon ik nabij een park waar weer een weg naast ligt een waar het altijd druk is. Dat lichtblauwe vindt ik ook heel
schattig.
Hanafubuki schreef:Toen wij ons huis bezochten liepen er twee katten rond. Ik vond het jammer dat we die er niet bij kregen, die waren leuk
lucifertje schreef:Ik heb 3 katten en 3 kattenbakken maar ik ga deze echt niet weghalen voor een bezichtiging. Zal je net zien dat die beesten hun behoefte op de bank of trap doen
MissBambi schreef:https://www.funda.nl/koop/berghem/huis- ... straat-46/
Deze staat een dorp verderop te koop. Lange tijd in de vroegere achtertuin van dit pand gewoond.
Zou het voor geen goud willen hebben maar indrukwekkend is het zeker.
MissBambi schreef:https://www.funda.nl/koop/berghem/huis- ... straat-46/
Deze staat een dorp verderop te koop. Lange tijd in de vroegere achtertuin van dit pand gewoond.
Zou het voor geen goud willen hebben maar indrukwekkend is het zeker.