Ik heb even alleen maar meegelezen, want ik zit te stuiteren als een idioot. We hebben een bod gedaan op een huis en wachten nu of het geaccepteerd wordt. Het was nog niet helemaal de bedoeling om al een ander huis te zoeken, maar dit kwam nu op ons pad dus we zijn er maar voor gegaan.
Als het bod geaccepteerd wordt, komt alles wel even in een stroomversnelling, want ons huis moet nog in de verkoop en we gaan in september trouwen. Dus ik krijg het al benauwd als ik eraan denk haha. Duimen jullie voor ons?
vec: heel den haag is druk als het mooi weer is. Maar scheveningen wel altijd wat extra inderdaad. De woning waar wij op geboden hebben ligt in een soort hofjes wijk met doodlopende straten, dus ik denk dat we daar niet zoveel last van zullen hebben.
Miesjemuisje: wij hebben een hele tijd overwogen om oostelijker te gaan wonen (richting Drenthe), maar de zee blijft zo aan ons trekken, haha. Wie weet, ooit.
Spannend frummels, ik hoop dat het lukt! Wij hebben een strandhuis op wijk aan zee, dat is wel genieten hoor Miesmuisje waar kom jij vandaan dan?
Anoniem
Geplaatst: 10-04-18 11:42
Hier ben ik ook niet heel anders gewend. In de vakanties en met mooi weer is het hier in het toeristische dorp ook erg druk.
Ik heb een paar jaar geleden een paar dagen in Den Haag gelogeerd in een huisje van vrienden van mijn ouders. Die hebben dat als vakantiewoning. Super tof, moest je door een soort poort en dan kwam je ook bij een hofjeswoning uit. Geen auto's en super kleine schattige huisjes. Dat vond ik toch zo geweldig.
Frummels wat superspannend! Ik duim! Bij ons ging het ook opeens zo onverwacht in januari en nu krijgen we volgende maand de sleutel en hebben we deze week tekenen vd verkoop van huidige huis. Hopelijk gaat alles bij jullie ook zo! En Scheveningen is zo geweldig! Komt mn vader vandaan. Lekker visjes halen bij Simonis en strand wandelen Zalig!
Frummels
Geplaatst: 10-04-18 13:03
DubbelDun schreef:
Drenthe is wel een stuk betaalbaarder
Ja klopt. We hebben daar binnen hetzelfde budget woonboerderijen bezichtigd met stallen en een stuk grond erbij Nu voor datzelfde geld dus een benedenwoning in Scheveningen, haha.
suze: wat leuk! ik vind scheveningen echt heerlijk.
vec: dat klinkt leuk zeg! ik ben gek op hofjeswoningen.
Bedankt allemaal. Makelaar heeft net gebeld dat er meerdere biedingen zijn die dicht bij elkaar liggen. Dus iedereen krijgt de kans om donderdag voor 10:00 uur een laatste bod te doen.