Vandaag en woensdag zijn de enige dagen dat ik niet naar stal hoef... Mijn bijrijder komt straks pas, maar kan niets doen. Het dooit blijkbaar niet op stal en het punt is dat het allemaal zo nat was voor het ging vriezen. Ik twijfel dus of ik moet gaan...
Ik ben gek op winter en vorst, maar niet als het daarvoor zo nat is geworden allemaal...
Helemaal dicht getrokken,ziet er uit of het elk moment kan gaan sneeuwen,maar het zou droog blijven,duh. Van +1 vanmorgen naar nu -2,tis echt heel erg koud.
petraaken
Toen ik op het werk aankwam vanmorgen in Brugge was het een half graadje onder nul. Toen een collega om 9u vanmorgen arriveerde was het toen -1. Blijkbaar ben ik voor de echte gladheid mooi op het werk aangekomen. Gisteren was het een motregen namiddag. Nu echter lichtblauwe lucht met wolken.
Op de Papendrechtse brug was de rivier niet meer te zien. Hier in de straat weinig te merken van mist.
tine10
Geplaatst: 16-01-17 17:32
Hier is het vandaag niet boven nul geweest en is hele middag (dus ook tijdens de fotoshoot ) -5. Echt bizar, precies tijdens de shoot kwam het zonnetje door de mist heen. Ik denk dat het heel mooie foto's gaat opleveren.
PrizTwir
Geplaatst: 16-01-17 19:33
Overdag scheen de zon. Vannacht wordt het -8 hier.
-5,8. Het is echt verrotte koud: moest net snel in pyjama naar buiten omdat er een lading houtkrullen/zaagsel geleverd werd... foei, ik stond de vernikkelen daarbuiten.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-17 10:58
gohya schreef:
Hier -3 nu, maar de autoramen zijn niet bevroren? hoe kan dat dan? Gister was dat n.l. wel zo.
Omdat het overdag niet boven 0 is geweest.
Geen idee hoe koud het hier is, maar het is heerlijk!