Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb mezelf nu even de waarde gesteld voor ons en wat de grens is zoals je zei. Denk dat we toch eerst nog eens met de verkoper in gesprek gaan.

Voorlopige koopakte (of koopcontract? al die termen) gaat opgesteld worden door de verkopende makelaar. En dan daarna lijkt mij naar de notaris idd. Maar ik weet niet zo goed wat er nou precies moet gaan gebeuren en op welke volgorde
Ik weet alleen dat ik z.s.m. die starterslening aan wil vragen omdat dat nog het meeste tijd kost. Hoe eerder we over kunnen hoe beter!
Wel een nare wending ineens en ben nog totaal niet opgelucht eigenlijk, maar ja
Besef komt vanzelf wel, vooral als we zeker weten dat de hypotheek ook goed komt
We kregen net dus even kort via m'n schoonouders dat de financieel adviseur (is hun adviseur, dus loopt nog even via hun tot wij zelf klant worden) op een lager hypotheekbedrag kwam dan wat we door de Hypotheker hebben laten berekenen. Super vaag! Vanavond langs schoonouders en die mail/berekening eens doorspitten. Want als het klopt wat die adviseur zegt komen we precies die € 7.000 tekort die we nu extra moeten betalen door die andere bieders

het ligt nu bij de kantoordirecteur.
Bankspaardelen zijn inmiddels afgewikkeld en afgelost op het flexibele krediet wat er stond. Is er een van de twee maanden afgerekend en de maand April is verdwenen
Ik word er zo moe van, en heb oprecht met de mensen te doen die dit soort dingen niet kunnen overzien, je wordt gewoon genaa*d waar je bij staat.
goede man ( in goede zin) gaat nu volgende week op vakantie dus heeft het dossier maar weer teruggelegd bij de kantoordirecteur... Tja en zo blijven we bezig.