Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
was alleen de bakpannen met de hand af. Rest gaat de vaatwasser meteen in. en die draait 1x per 3 dagen ongeveer. dus 1 zak van 10 euro per jaar dus
En ik ben echt niet zuinig
idinn schreef:[naam] schreef:Pickwick is gratis voor mij ^^ , pap werkt bij museum en kan gratis thee vers uit de fabriek meenemen
Zit het dan wel in een doosje en zakje of nog niet? Ik spaar die punten, dus hoe meer pakjes in huis hoe beter bij ons
punten is zo epic , jammer dat de geschenken winkel opgedoekt is. Heb veel spul daar weg , mam maakte hem schoon en kreeg afgekeurd spul mee . Ik heb pickwick theemokken , print is niet goed dus hop een hele doos met mam mee en ik paar gescoord. Theedoos , miste een antislip pootje dus mocht mee voor niks. Mooi degelijk spul wel erg duur

Ben altijd blij als mn broer wat pakken koffie op heeft, die tikken lekker aan qua punten.
Maar doe meestal boodschappen bij Dirk die doen niet aan sparen
. Dus: 1,5 jaar met 1 fles. Ben héél zuinig en was eens in de 2-3 dagen (hekel aan afwassen
). Wel éénpersoonshuishouden, scheelt natuurlijk ook.

het staat hier altijd een week, tot de borden/ bestek/ pannen/ glazen op zijn. 
Ik was alles meteen af na het avond eten en zet het dan in het droogrek. Lekker makkelijk heb je nog weinig om af te drogen
Want daar heb ik een hekel aan