Misschien heel dom om te vragen, maar.. wat nu?

We zijn akkoord gegaan met het tegenvoorstel en ik heb daarna niets meer ontvangen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!!!
Ben een tijdje geleden bij zo'n financieel adviseur geweest om te kijken wat ik ongeveer mag lenen en wat dan de maandlasten zouden zijn. Ik heb al 2 appartementen bezichtigd, maar de een was toch echt een beetje aan de kleine kant en de 2e lag in een complex waar ik geen fijn gevoel bij had. Maandag ga ik een maisonette bezichtigen met een iets hogere vraagprijs, maar zo volgens de beschrijving en foto's wel precies wat ik zoek.. ben heel benieuwd!
Mijn vader is daar wel beter in, die kan me er wel bij helpen. Bouwtechnisch onderzoek kan dus wel gewoon bij een appartement? 

zou kunnen, ik ga het navragen maandag!
Zolang je de link hier verder niet neerzet of de straatnaam zal het wel meevallen dat ze snel uit kunnen vinden.
ik heb er gestudeerd maar zou er eigenlijk niet willen wonen
je krijgt weinig voor veel en al die toeristen en studenten
berthe schreef:Geen apparatuur is vrij normaal inderdaad bij huurwoningen, maar dan is er toch altijd een los aanrechtblok en plek om een vrijstaand fornuis neer te zetten? Nu ben je verplicht om inbouwapparatuur van precies die afmetingen te kopen.
maar een ander blad van de ikea ofzo hoeft niet erg duur te zijn, weet niet of dat kan.. lijkt me wel.
Dikke kans dat het niet gaat lukken natuurlijk als een ander ver over de vraagprijs heen gaat..
Maar als je met de verkoper tot een akkoord komt wat betreft de prijs duurt het vaak nog wel 1,5/2 weken voordat het koopcontract opgesteld en getekend is en dan heb je nog die 3 dagen wettelijke bedenktijd, dus ik zou die bouwtechnische keuring gewoon laten uitvoeren na overeenkomst omtrent de koopsom. Dan kan er in principe geen tweede partij meer tussen komen en hoef je niet te 'haasten'.