Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Roodvos schreef:Oh, dat is balen Vetra. Dure week zo.
Ik was in september-oktober even heel blij met mijn spaargeld.
Eind september ging mijn werkgever failliet. Ik heb bijna een maand moeten overbruggen met spaargeld. Gelukkig kon dat.
Ik had heel snel weer werk gevonden, ben geen dag werkloos geweest, en op gegeven moment gaat ook de UWV molen draaien. Maar het was wel even spannend.
Vlak voor de kerst wordt mijn nieuwe huis opgeleverd. Dan mag ik gaan shoppen voor renovlies, behang, saus, vloeren. En de keuken moet besteld worden.
Dan gaat het weer met bakken eruit.
Roodvos schreef:Oh, dat is balen Vetra. Dure week zo.
Ik was in september-oktober even heel blij met mijn spaargeld.
Eind september ging mijn werkgever failliet. Ik heb bijna een maand moeten overbruggen met spaargeld. Gelukkig kon dat.
Ik had heel snel weer werk gevonden, ben geen dag werkloos geweest, en op gegeven moment gaat ook de UWV molen draaien. Maar het was wel even spannend.
Vlak voor de kerst wordt mijn nieuwe huis opgeleverd. Dan mag ik gaan shoppen voor renovlies, behang, saus, vloeren. En de keuken moet besteld worden.
Dan gaat het weer met bakken eruit.
8nnemiek schreef:Wat een prijzen! Ik dacht dat de benzineprijzen zo hard aan het zakken waren?
Blij dat ik niet meer hoef te tanken![]()
Ik was deze week thuis eens naar het stroomverbruik en de zonnepanelen opbrengst aan het kijken, en we komen dit jaar weer redelijk op 0 uitDaar was ik wel heel blij mee.
Bijna 3900kWh verbruikt, en de panelen hebben 4050kWh opgebracht tot nu toe. En dat is inclusief zo'n 10x de auto volladen, dus ook nog 2500 gratis kilometersSuper fijn!
Eigenlijk zou ik graag nog een airco in de woonkamer plaatsen, dat scheelt weer een hoop energie, dan hebben we weer iets meer over voor de auto