Wat een prijsstijgingen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Twee enorme uitschieters omhoog. Eneco en oxxio ook vattenfall best hoog en dan vandebron bijna 1,50 per m3 minder. Bizar gewoon.
Met die bedragen van 4 euro per kuub verbruik dan kost een maand je bijna zonder enig fatsoenlijk verbruik gewoon 120 euro. Met iets meer dan een waakvlam zowat.
Daar komen nog btw accijns, vaste lasten, transport overheen
MyWishMax schreef:Petpa schreef:Ik krijg net bericht van Vattenfall inzake de prijsstijgingen per 1 oktober.
1 m2 gas kost nu 1,47 euro.
Per 1 oktober wordt dit 2,02 euro per 1 m2.
Da's "gewoon" een prijsstijging van 38,19%.
De kachel gaat hier overdag op max 17 graden...
Heb jij variabel contract? Ik heb niks gehad van ze, maar officieel zouden ze alleen 1 januari en 1 juli wijzigen. Dit jaar alleen 1 april ook maar daar kreeg ik 31 maar bericht over...
Spenk schreef:Vattenfall doet op 1 januari, 1 april, 1 juli en 1 oktober wijzigingen.
MyWishMax schreef:Ja, maar die hele wijziging dat de tarieven vaker gewijzigd gaan worden heb ik niet gehoord, geen bericht over gehad. Dat vind ik belachelijk. Ik kijk niet elke keer op hun site, ik lees de mails en kijk in eigen omgeving. Dat zou toch genoeg moeten zijn, ze kunnen overal over mailen maar zulke belangrijke dingen niet.
MyWishMax schreef:Ik controleer ze ook nog handmatig hoor
Spenk schreef:MyWishMax schreef:Ja, maar die hele wijziging dat de tarieven vaker gewijzigd gaan worden heb ik niet gehoord, geen bericht over gehad. Dat vind ik belachelijk. Ik kijk niet elke keer op hun site, ik lees de mails en kijk in eigen omgeving. Dat zou toch genoeg moeten zijn, ze kunnen overal over mailen maar zulke belangrijke dingen niet.
Niet in je spam? Wij hebben hem wel gehad.
MyWishMax schreef:Ja, maar die hele wijziging dat de tarieven vaker gewijzigd gaan worden heb ik niet gehoord, geen bericht over gehad. Dat vind ik belachelijk. Ik kijk niet elke keer op hun site, ik lees de mails en kijk in eigen omgeving. Dat zou toch genoeg moeten zijn, ze kunnen overal over mailen maar zulke belangrijke dingen niet.
ashley1 schreef:[ [url=m/4IC6k3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een prijsstijgingen!