Telpeva schreef:chanicha schreef:Wij zijn in november verhuisd naar een appartement en in ons oude huis hadden we een Toon.
We hebben dus totdat we de nieuwe Toon kregen aardig wat gas verbruikt omdat we steeds vergaten de thermostaat lager te zetten als we naar bed gingen
Mag ik brutaal zijn en vragen aan wat voor bedrag ik dan moet denken wat je meer kwijt was door het af en toe te vergeten? Kan ook per pb als je dat prettiger vindt!
Want ik krijg het dus niet in mijn systeem dat ik er aan denk om dat ding steeds een zwiep te geven, ik ben opgegroeid met een klokthermostaat die automatisch gingIk vergeet het constant, en ik ben toch benieuwd hoe lang het dan zou duren ook voordat je zo'n ding weer terug hebt verdiend zeg maar. Voor mij is de aanschaf een hoop geld vandaar al die vragen.
Trouwens, voor wie zo'n ding hebben, kan je die makkelijk zelf installeren of moet daar iemand voor langs komen?
Ik zet een wekker op mijn telefoon dat ik de verwarming lager moet zetten, dat is het enige dat helpt

Hier heb ik na veel zeuren de woningbouw zover gekregen dat ze boven dubbel glas gaan plaatsen. Toch weer een mooie besparing! Afgelopen jaar hebben ze ook zonnepanelen geplaatst en ik heb in de woonkamer een electrische kachel neergezet om op gas te besparen. Ook begin dat jaar alles vast kunnen zetten voor drie jaar voor een heel redelijk tarief. Ben benieuwd wat de prijzen de komende jaren gaan doen....