Ir1ne schreef:Hihi ja Meeden is ook ver weg. Voor mij trouwens niet.
Ik vind die boerderij prachtig.. maar de schuren..
Hier ben ik ook de makkelijke geloof ik. Ik zie graag de mogelijkheden terwijl mijn vriend altijd de minpunten ziet. Dit huis wat we nu hopelijk gekocht hebben (nog niet definitief voorwaarden lopen nog) waren we direct over eens, dus waren we heel vlot met een bod doen.. en dat heeft ons nu t huis opgeleverd haha.
Jep dit hebben wij ook.
Wij zijn inmiddels al bijna een jaar verder en 10+ bezichtigingen. Ik had al de helft van die huizen gekocht. Mijn vriend 0

We gaan straks weer een huis bezichtigen maar ik bereid me alweer voor op de volgende teleurstelling
) en ik zie ook de mogelijkheden, wat wel kan en wat niet, wat gegarandeerd ruzie oplevert en wat werkt en wat niet. Wederhelft zegt van zichzelf hij valt niet direct voor een huis, maar als je dan ziet waarmee hij aankomt............ Die in Meeden zou hij als een blok voor vallen. In Oostwold staat ook nog zon kast van een boerderij, echt zon herending, veel te groot en giga duur in onderhoudt. Of hij komt weer aan met 1 die je nog compleet moet verbouwen. Dr staat 1 in Zeijen met 1500 m2, kan je land bijkopen. Foto's van binnen laten duidelijk zien je moet echt van grond op renoveren, elektra ed. Dan heb ik gelijk zoiets van, met de geschiedenis van verbouwklussen van wederhelft, of het gewoon niet afmaken van klussen van wederhelft. De boer Harms manier van zijn klussen, vb. leidingen in de muur is veel te veel werk. De kennis van wat ik wel kan en wat niet, en wat ik wel durf te klussen en elektra durf ik gewoon echt niet, gaat zon huis zoveel frustratie opleveren en zit ik straks weer in een bouwval voor me uit te kijken omdat hij zijn klussen niet afmaakt. En iemand laten komen om die elektra te laten doen kost geld en daarvoor is geen budget. Ik snap wel waarom hij die zo ziet zitten. Tis de enigste waarbij er meer dan 1 Ha weiland zouden kunnen kopen. Dat wil hij dan voor mij en mijn paarden. Maar dan zegt de realist hier beter een huis wat af is en ondanks dat ik het niet leuk vind een paar paarden eruit.

.
wowww.... wát een geld haha. Wij hebben voor veel minder een vrij jonge woning met 8000m2 land