Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Haha Cemlys, waarschijnlijk wel. Sowieso heb ik die kleur al in mn hoofd zitten![]()
Die onderste tegel vind ik wel leuk, maar te tijdelijk. Dat is nu helemaal in, maar dat blijft niet.
Suzanne, dat weet ik, daar ben ik me bewust van. Maar zo zijn wij niet![]()
Ik zou dan eerder voor zo'n kleur gaan:
[ Afbeelding ]
Relaxed schreef:Hoe denken jullie over het volgende? Mijn vader heeft me weer aan het twijfelen gebracht.. Ik heb boven 3 slaapkamers en een douche. Ik wil heel graag een bad, maar dit kan niet in de huidige badkamer en er is ook geen mogelijkheid om een slaapkamer om te bouwen tot badkamer (ivm plek afvoer en leidingen en de trap)
Nu heb ik wel een grote zolder waar een mooie ruime badkamer past. Ik wil dan boven gewoon een toilet en wastafel houden in de huidige badkamer en op zolder een bad, douche en wastafel. De zolder houdt dan ook nog ruimte voor een kleine slaapkamer eventueel.
Suzanne F. schreef:Relaxed schreef:Hoe denken jullie over het volgende? Mijn vader heeft me weer aan het twijfelen gebracht.. Ik heb boven 3 slaapkamers en een douche. Ik wil heel graag een bad, maar dit kan niet in de huidige badkamer en er is ook geen mogelijkheid om een slaapkamer om te bouwen tot badkamer (ivm plek afvoer en leidingen en de trap)
Nu heb ik wel een grote zolder waar een mooie ruime badkamer past. Ik wil dan boven gewoon een toilet en wastafel houden in de huidige badkamer en op zolder een bad, douche en wastafel. De zolder houdt dan ook nog ruimte voor een kleine slaapkamer eventueel.
Heb je op zolder dan wel alle leidingen en afvoer liggen? Een badkamer op zolder weet ik niet of ik dat zo geweldig zou vinden. Ik zou dan toch boven een mooie badkamer maken van een slaapkamer denk ik.
Earth schreef:Haha Cemlys, waarschijnlijk wel. Sowieso heb ik die kleur al in mn hoofd zitten![]()
Die onderste tegel vind ik wel leuk, maar te tijdelijk. Dat is nu helemaal in, maar dat blijft niet.
Suzanne, dat weet ik, daar ben ik me bewust van. Maar zo zijn wij niet![]()
Ik zou dan eerder voor zo'n kleur gaan:
[ Afbeelding ]
Relaxed schreef:Hoe denken jullie over het volgende? Mijn vader heeft me weer aan het twijfelen gebracht.. Ik heb boven 3 slaapkamers en een douche. Ik wil heel graag een bad, maar dit kan niet in de huidige badkamer en er is ook geen mogelijkheid om een slaapkamer om te bouwen tot badkamer (ivm plek afvoer en leidingen en de trap)
Relaxed schreef:Suzanne F. schreef:Oké en kan je een deel van je huidige badkamer bij een slaapkamer trekken? Zodat je alleen een toilet overhoudt op de eerste verdieping en de rest bij een slaapkamer trekt?
Nee dat kan niet, maar dat is ook niet nodig..
[ [url=m/5ouSQB.jpg]Afbeelding[/url] ]