Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ELpatcho schreef:Ik meld mij hier ook weer eens! Lees al een poos stilletjes mee. Ben tijdje geleden verhuisd van redelijk donker (huur)appartement naar lichte woningen (eerste eigen huis). Heel blij mee. Ben op zoek naar mooie grote kamerplant. Had in mijn appartement een grote monstera staan. Daarvan is een stek mee verhuisd, en grote plant is achter gebleven, nieuwe huurder vond hem prachtig, en ik kreeg hem niet in mijn auto haha. Maar mis nu dus heel erg een grote plant. Iemand ideeën?
Moet me nu ook gaan richten op mijn tuin, haha maar merk dat ik de kamerplanten afdeling toch veel leuker vind.

Geen idee wat voor 1 het is! Vind hem er wat triest bij hangen, iemand tips om hem op te vrolijken? Hij is in oktober/november verpot, heb hem toen ook voeding gegeven.

Dankbare plant, heeft al overvloedig gebloeid!

een terrarium! Lepelplant, mos, geen idee welke en de rest...

Letizia schreef:Hallo allemaal, wil me hier graag ook melden. Lees al een poosje mee en leuk om al die planten en adviezen te zien en lezen
Ik heb zelf een aantal planten, sommige waarvan ik de naam niet weet of weer eens vergeten ben
Een deel van de collectie:
Te beginnen met deze plant, die ik al zeker 30 jaar hebGeen idee wat voor 1 het is! Vind hem er wat triest bij hangen, iemand tips om hem op te vrolijken? Hij is in oktober/november verpot, heb hem toen ook voeding gegeven.
[ [url=m/O7tdgx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze fles heb ik vorig jaar van m'n ouders gekregen, er staat mimosa in en ??
[ [url=m/RWvpTs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van deze vergeet ik dus steeds de naamDankbare plant, heeft al overvloedig gebloeid!
[ [url=m/4KyFeN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van deze heb ik er 2, ook weer vergeten hoe ze heten
[ [url=m/pTrAzs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Coral breez, daar heb ik er ook nog 2 van in de venster staan
[ [url=m/RPp6tQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En m'n kerstpakket van vorig jaareen terrarium! Lepelplant, mos, geen idee welke en de rest...
[ [url=m/QRve9I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n2jwOB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij vertekend op de foto mss wat, maar hij is zeker 40cm hoog
Verder nog een hangplant die enorm stekt en 2 orchideeën
Heb niet super veel verstand van planten, maar aan de andere kant gaat over het algemeen alles prutsmuts heel lang mee, bewijs is toch wel m'n 30 jarige plant