Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gypsy schreef:Ik ben gisteren begonnen, misschien koop ik vandaag nog wat bij. Schijnbaar gaan alle memers vandaag proberen doge naar 1 dollar te krijgen omdat het 4/20 is. (20 april)
BlondCowgirl schreef:Hoi hoi, ik kom hier even nieuw binnenvallen. Ik ben zelf (nog) niet zo bekend met cryptocurrency. Nu werd ik uitgenodigd voor Pi, kennen jullie dit? Ik vind het een beetje onbetrouwbaar ogen omdat het te mooi lijkt om waar te zijn. Het is namelijk een nieuw soort cryptocurrency en is nog niet officieel op de markt. Daardoor hoef je (nog) niets te investeren en kun je al Pi 'verdienen' die dan later omgezet zou kunnen worden in echt geld. Dit klinkt in mijn oren als gratis geld en dat bestaat niet denk ik altijd haha. Iemand hiermee bekend toevallig?
PeerAppel schreef:Ik heb tijdens kerst 2017 voor €200 aan crypto's gekocht, waaronder DOGE en XRP. Dat was al met de intentie om vast te houden. Nu begon het toch wat te kriebelen om ook wat korte termijn coins te kopen, dus heb ik mezelf €50 speelgeld gegeven, wat orders uitgezet en de obsessie is begonnen.
thirteenn schreef:Hoi, mag ik ook binnenvallen hier? Ik ben sinds kort mij aan het inlezen hierover en zag dat er een aantal mensen op bitvavo zaten. Daar wil ik ook graag op, maar ik vind het toch een eng idee dat ze een kopie van je IDkaart/rijbewijs whatever willen hebben. Is dat normaal dat ze dat vragen bij zo'n app/website?
MalaQ schreef:PeerAppel schreef:Ik heb tijdens kerst 2017 voor €200 aan crypto's gekocht, waaronder DOGE en XRP. Dat was al met de intentie om vast te houden. Nu begon het toch wat te kriebelen om ook wat korte termijn coins te kopen, dus heb ik mezelf €50 speelgeld gegeven, wat orders uitgezet en de obsessie is begonnen.
Dit doe ik dus ook, en ik zeg je, niet goed voor je hart![]()
thirteenn schreef:Hoi, mag ik ook binnenvallen hier? Ik ben sinds kort mij aan het inlezen hierover en zag dat er een aantal mensen op bitvavo zaten. Daar wil ik ook graag op, maar ik vind het toch een eng idee dat ze een kopie van je IDkaart/rijbewijs whatever willen hebben. Is dat normaal dat ze dat vragen bij zo'n app/website?
Yavanna schreef:thirteenn schreef:Hoi, mag ik ook binnenvallen hier? Ik ben sinds kort mij aan het inlezen hierover en zag dat er een aantal mensen op bitvavo zaten. Daar wil ik ook graag op, maar ik vind het toch een eng idee dat ze een kopie van je IDkaart/rijbewijs whatever willen hebben. Is dat normaal dat ze dat vragen bij zo'n app/website?
Dat is in het kader van KYC ( know your customer ) dit is verplicht voor alle financiële instellingen, om witwassen en financieren van terrorisme tegen te gaan. Alleen maar goed.
Zonder deze gegevens kun je niet handelen.
Tanya schreef:Shaggy09 schreef:Ik heb vandaag met behulp van een vriend bitvavo geïnstalleerd en een klein bedrag naar de wallet overgemaakt. Ik wilde eigenlijk vanavond beginnen met Holo, maar account moet nog geverifieerd worden.
Waarom HOLO? Zoals ik het zie is die nog altijd flink aan het dalen