Cryptocurrency

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

J0anieke

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 16:12

Zoek de verschillen.. :')
Afbeelding
Afbeelding

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 16:20

:')

Ik kijk over een paar dagen wel weer :+

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 08:18

MalaQ schreef:
:')

Ik kijk over een paar dagen wel weer :+

Precies dat :')

Dacht dat ADQ EINDELIJK de lucht in ging. Zakt die weer onder de euro. Al zeggen veel mensen dat dit juist een goed teken is zodat hij straks gaat doorbreken. Ik hoop het maar.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 08:25

Ik ben gisteren begonnen, misschien koop ik vandaag nog wat bij. Schijnbaar gaan alle memers vandaag proberen doge naar 1 dollar te krijgen omdat het 4/20 is. (20 april)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 08:36

Vet alleen zorgt er voor dat ik geen verlies sta nu. :')

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 09:25

Gypsy schreef:
Ik ben gisteren begonnen, misschien koop ik vandaag nog wat bij. Schijnbaar gaan alle memers vandaag proberen doge naar 1 dollar te krijgen omdat het 4/20 is. (20 april)

Ik hoop dat het ze niet lukt, of in ieder niet gaan proberen.
Al deze meme "helden" bezorgen de crypto een slechte naam en daarnaast trekken ze de rest van de markt leeg omdat iedereen op de golf mee wil.

Ik houd mijn hart vast voor mensen die grote bedragen inleggen op deze hoogtes :n

-----
Super tevreden met vet die zich stabiel houdt. Met een gemiddelde inkoop van 0.01 mag ik niet klagen.

Gemiddelde inkoop van xrp ligt ook nog steeds tussen de 0.35-0.40. Maar hoop toch wel dat we boven de euro kunnen blijven tot de lawsuit. Speel al 3 jaar break even of verlies met dat ding, dit voelt wel ff lekker.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 12:34

Bitcoin trekt langzaam weer bij, merk t meteen aan de altcoins. Hij heeft een mooie support laten zien op $53k, dus hopelijk gaat hij daar sowieso niet onder de komende dagen :)

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 20:18

Hoi hoi, ik kom hier even nieuw binnenvallen. Ik ben zelf (nog) niet zo bekend met cryptocurrency. Nu werd ik uitgenodigd voor Pi, kennen jullie dit? Ik vind het een beetje onbetrouwbaar ogen omdat het te mooi lijkt om waar te zijn. Het is namelijk een nieuw soort cryptocurrency en is nog niet officieel op de markt. Daardoor hoef je (nog) niets te investeren en kun je al Pi 'verdienen' die dan later omgezet zou kunnen worden in echt geld. Dit klinkt in mijn oren als gratis geld en dat bestaat niet denk ik altijd haha. Iemand hiermee bekend toevallig?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 20:25

Ik zou er niet aan beginnen.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 22:10

KellyR ik denk dat ze het zeker geprobeerd hebben maar idd niet gelukt. Mijn theorie was dat daarom eind van de dag de andere coins weer stabiel zouden worden/beginnen met stijgen, dus voor het eind van de dag nog iets bijgekocht. Ben benieuwd of het blijkt te kloppen haha.

Ik ben ook benieuwd of de memers het op 4 mei nog eens gaan proberen. Dat is ook zo'n bijzondere datum voor memers geloof ik.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 08:52

Dit is weer een fijne start van de dag :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 11:15

BlondCowgirl schreef:
Hoi hoi, ik kom hier even nieuw binnenvallen. Ik ben zelf (nog) niet zo bekend met cryptocurrency. Nu werd ik uitgenodigd voor Pi, kennen jullie dit? Ik vind het een beetje onbetrouwbaar ogen omdat het te mooi lijkt om waar te zijn. Het is namelijk een nieuw soort cryptocurrency en is nog niet officieel op de markt. Daardoor hoef je (nog) niets te investeren en kun je al Pi 'verdienen' die dan later omgezet zou kunnen worden in echt geld. Dit klinkt in mijn oren als gratis geld en dat bestaat niet denk ik altijd haha. Iemand hiermee bekend toevallig?

Alles wat te mooi lijkt om waar te zijn is dat ook.
Verdienen met beleggen (alle vormen ook crypto) gaat met vallen en op staan, er zijn geen shortcuts. Je kan hooguit heel erg geluk hebben.

Gratis geld of coins bestaan niet. Linksom of rechtsom wordt het terug verdient, of het nu gaat achteraf met rente, exposure, door de info op je PC/mobiel/verbinding of door jouw telefoon als miner te gebruiken... ze verdienen er altijd aan. Het is aan jou om dat in te kunnen schatten en om je risico af te wegen.

Sommige kan je vrij veilig doen, anderen is hetzelfde als je pasje aan een vreemde geven en hem voor je laten pinnen... en dan hopen dat hij terug komt met je pas en je geld :P

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 18:29

Hoi, mag ik ook binnenvallen hier? Ik ben sinds kort mij aan het inlezen hierover en zag dat er een aantal mensen op bitvavo zaten. Daar wil ik ook graag op, maar ik vind het toch een eng idee dat ze een kopie van je IDkaart/rijbewijs whatever willen hebben. Is dat normaal dat ze dat vragen bij zo'n app/website? :+

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 18:37

Ik heb tijdens kerst 2017 voor €200 aan crypto's gekocht, waaronder DOGE en XRP. Dat was al met de intentie om vast te houden. Nu begon het toch wat te kriebelen om ook wat korte termijn coins te kopen, dus heb ik mezelf €50 speelgeld gegeven, wat orders uitgezet en de obsessie is begonnen. :+

Thirteenn, ik zit zelf op Binance en daar is het ook zo. Nooit problemen mee ervaren.

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 18:51

PeerAppel schreef:
Ik heb tijdens kerst 2017 voor €200 aan crypto's gekocht, waaronder DOGE en XRP. Dat was al met de intentie om vast te houden. Nu begon het toch wat te kriebelen om ook wat korte termijn coins te kopen, dus heb ik mezelf €50 speelgeld gegeven, wat orders uitgezet en de obsessie is begonnen. :+

Dit doe ik dus ook, en ik zeg je, niet goed voor je hart :+ :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 18:53

thirteenn schreef:
Hoi, mag ik ook binnenvallen hier? Ik ben sinds kort mij aan het inlezen hierover en zag dat er een aantal mensen op bitvavo zaten. Daar wil ik ook graag op, maar ik vind het toch een eng idee dat ze een kopie van je IDkaart/rijbewijs whatever willen hebben. Is dat normaal dat ze dat vragen bij zo'n app/website? :+

Ja is normaal. Als je hoger dan een bepaald bedrag verhandelt zijn ze volgens mij verplicht om je gegevens door te geven aan de belastingdienst.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 19:07

MalaQ schreef:
PeerAppel schreef:

Dit doe ik dus ook, en ik zeg je, niet goed voor je hart :+ :')

Ai, dat belooft niet veel goeds. :') Daarom ben ik maar begonnen met €50. Daar kun je nog wel domme fouten mee maken. _O-

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 19:36

thirteenn schreef:

Dat is in het kader van KYC ( know your customer ) dit is verplicht voor alle financiële instellingen, om witwassen en financieren van terrorisme tegen te gaan. Alleen maar goed.
Zonder deze gegevens kun je niet handelen.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 19:56

Yavanna schreef:
thirteenn schreef:

Dat is in het kader van KYC ( know your customer ) dit is verplicht voor alle financiële instellingen, om witwassen en financieren van terrorisme tegen te gaan. Alleen maar goed.
Zonder deze gegevens kun je niet handelen.

Thanks! Ben altijd een beetje achterdochtig met dat soort dingen. :+

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 22:57

Ik heb vandaag met behulp van een vriend bitvavo geïnstalleerd en een klein bedrag naar de wallet overgemaakt. Ik wilde eigenlijk vanavond beginnen met Holo, maar account moet nog geverifieerd worden.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 09:19

Shaggy09 schreef:
Ik heb vandaag met behulp van een vriend bitvavo geïnstalleerd en een klein bedrag naar de wallet overgemaakt. Ik wilde eigenlijk vanavond beginnen met Holo, maar account moet nog geverifieerd worden.

Waarom HOLO? Zoals ik het zie is die nog altijd flink aan het dalen

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 09:36

Afbeelding

:+

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 11:25

Tanya schreef:
Shaggy09 schreef:

Waarom HOLO? Zoals ik het zie is die nog altijd flink aan het dalen

Daarom juist, goedkoop inkopen en wachten.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 12:09

Maar dan nog, waarom Holo?
Omdat het een hype is en je bang bent om er naast te vissen?
Of omdat je weet wat het product is, doet etc. en het is iets waarvan je denkt dat het toekomst heeft?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 12:33

Jeetje wat een toon gelijk. Ja ik denk zeker dat het toekomst heeft. Vriend met kennis heeft me geadviseerd. Mag je ook een beetje hobbyen hier of is dat verboden?