belle_boef schreef:Wat een droppie.
Zoals hij ligt lijkt het bijna wel een zeehondje
Inderdaad
Maar naam : bear of seal natuurlijk, passen gezien de foto, in andere betekenis ook bescherming en daar zijn deze honden voor gefokt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:Eerst een lading sneeuw, dan 28 dagen regen...waarom ging jij ook alweer in Washington wonen ?
Libera schreef:California is super droog, er groeit geen gras in de zomer, dat verschroeit gewoon waar je bij staat zeg maar... De lucht is super ongezond, vol met smog en stof enzo, alles is duur.... en ik kom natuurlijk uit NL en miste het "groen" heel erg! Cali is een bruin, dor, dood maanlandschap zeg maar...
Ik wilde heel graag mooie groene weides voor mijn paardjes!
daffie1986 schreef:Pandora2 schreef:Eerst een lading sneeuw, dan 28 dagen regen...waarom ging jij ook alweer in Washington wonen ?
Ik heb m even gauw opgezocht, dus TS denk nog maar eens terug waar je om vroeg![]()
![]()
![]()
Libera schreef:California is super droog, er groeit geen gras in de zomer, dat verschroeit gewoon waar je bij staat zeg maar... De lucht is super ongezond, vol met smog en stof enzo, alles is duur.... en ik kom natuurlijk uit NL en miste het "groen" heel erg! Cali is een bruin, dor, dood maanlandschap zeg maar...
Ik wilde heel graag mooie groene weides voor mijn paardjes!
Nederlands weer voor het Hollandse meisje
truus1957 schreef:Het regent 28 dagen achter elkaar schrijf je. Mag toch hopen dat je dat niet letterlijk bedoelt? Het is toch hopelijk af en toe eens droog?
Libera schreef:Orca tochten weet ik zo niet, maar er zijn hier wel vaak orca’s te zien in de haven dus zou best eens kunnen! Wij wonen aan de Puget Sound, bijna tegenover Seattle
00000000 schreef:Libera schreef:Orca tochten weet ik zo niet, maar er zijn hier wel vaak orca’s te zien in de haven dus zou best eens kunnen! Wij wonen aan de Puget Sound, bijna tegenover Seattle
Leuk topic!
Dan ben ik wellicht bij je in de buurt geweest een paar jaar geleden. Was op bezoek bij vrienden op Whibdey Island en met de boot overgevaren bij Seattle.