Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lifaya schreef:Monteur zal als het goed is volgende week komen, is onze eigen monteur en hij zal alles helemaal door gaan meten en nemen en hij zal er ook een rapport bij geven of het goedgekeurd is of dat er vreemde bevindingen zijn.
super, nu hopen dat ze iets vinden, (dat moet haast toch wel) waardoor de rekening niet bij jou komt te liggen!
ik ben heel erg dankbaar voor alle hulp en advies, maar vind het jammer dat er blijkbaar word gedacht dat ik schijnbaar niet in de gaten heb wat ik doe
lifaya schreef:ijken kost 376 euro.
Ik heb oxxio weer gebeld, gevraagd of zij konden zien wat het verbruik is geweest van dit huis de afgelopen jaren... Vorig jaar was het 6900 kWh , wat ook al hoog is, jaar ervoor was het geloof ik ook rond de 12000 kwh en daarvoor 3000 kwh van wat ik heb begrepen. Iets klopt hier gewoon niet, het is een 1 persoonshuishouden en heb geen gekke apparaten...
Mijn voorschotbedrag heb ik iig naar beneden gezet weer, de rekening is uitgesteld tot 26 mei, zodat we tijd hebben om het uit te zoeken en ik denk dat wij toch maar contact gaan opnemen met de politie want het kan gewoonweg niet dat ik dit verbruikt heb.
Kan zijn dat ik ergens alsnog erover heen heb gelezen maar goed.
Het onderzoek word gewoon uitgevoerd, maar ik wou eerst uitzoeken wie er aansprakelijk was en hoe we het beste te werk konden gaan
Zoals ik hier voor al heb aangegeven komt er volgende week een elektricien die alles gaat doormeten en onderzoeken, als daar niks uit komt dan heb ik in elk geval een rapport dat het niet aan mijn apparaten en de bedrading ligt en dan komt de ijking. Als er 26 juni nog steeds geen duidelijkheid is word het gewoon weer een maand uitgesteld
Wat dat betreft komt Oxxio mij goed tegemoet. lifaya schreef:Rekening is niet tot volgende week dinsdag bevrorenik ben heel erg dankbaar voor alle hulp en advies, maar vind het jammer dat er blijkbaar word gedacht dat ik schijnbaar niet in de gaten heb wat ik doe
![]()
Nogmaals, de rekening is tot 26 juni bevroren en word weer een maand bevroren als er nog niks uit een onderzoek is gekomen. Dus ik hoef mij momenteel geen zorgen te maken over een incasso
lifaya schreef:Ik heb later al aangegeven dat de rekening weer uitgesteld isHet onderzoek word gewoon uitgevoerd, maar ik wou eerst uitzoeken wie er aansprakelijk was en hoe we het beste te werk konden gaan
Zoals ik hier voor al heb aangegeven komt er volgende week een elektricien die alles gaat doormeten en onderzoeken, als daar niks uit komt dan heb ik in elk geval een rapport dat het niet aan mijn apparaten en de bedrading ligt en dan komt de ijking. Als er 26 juni nog steeds geen duidelijkheid is word het gewoon weer een maand uitgesteld
Wat dat betreft komt Oxxio mij goed tegemoet.
4000 kuub 
pc verbruikte ook niet zoveel. Koelkast dus ook niet. Hoe je het ook went of keert, iets klopt er niet. 
Cayenne schreef:http://www.npo.nl/recht-in-de-regio/25- ... KN_1671117
Direct de eerste zaak in de aflevering4000 kuub
Vond het wel opvallend dat ook in haar huis een wietplantage heeft gezeten.
En ook zij wil niet ijken en de Rijdende Rechter gaf aan dat er absoluut eerst geijkt moet worden. Kwam heel erg overeen met de TS
man ik heb geen eens een wasmachine.