Ik kijk en droom niet van mijn huizen boven mijn budget

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selka schreef:Leuk huisje zeg! Helemaal mijn smaak!! Alleen de tuin weer, maar jouw pot lavendel kan er prima komen te staanhaha
tita schreef:Febie waarom wil je weer verhuizen, half jaartje is toch wel erg kort
Ik kijk en droom niet van mijn huizen boven mijn budgeten ik ben er bijna 100% van overtuigd dat ik niet meer met iemand samen ga kopen..... ik begin er niet meer aan want als die partner beetje hetzelfde verdient dan ik kunnen we zo 5-7 ton gaan lenen, dat kan ik never nooit niet ophoesten
dammie1 schreef:@Febie, daarom is huren soms beter dan kopen. Ik ken al twee stellen die elkaar tegenkwamen toen ze elk hun eigen huis hadden, en die ze gewoon niet verkocht kregen. Dan baal je, vooral als je al wat ouder bent en kids wil, dat kun je niet blijven uitstellen. Resultaat tot dusver: een stel woont met z'n tweeën inclusief baby op een tweekamer appartement en het andere stel heeft een van de woningen weten te verkopen en woont nu samen (inmiddels twee kids) terwijl het overgebleven appartement nog steeds niet verkocht is.